Nou, na een week kwamen er mensen kijken voor een andere pony, en die zagen Silvian en verkocht waren ze!
Wel schrok ik, had hem pas een weekje op stal, wilde weten wat er in hem zat en wou hem eigenlijk niet meteen verkopen (en dat noemt zich handelaar

Dus na 2 maanden twijfel, TOCH verkocht!
Maar dat houd dus in, over een maand vertrekt hij naar AMERIKA!
Ze hebben daar jaren gewoond en waren voor een half jaar in nederland, oa om een leuke pony te vinden!
Dus Silvian vertrekt naar de andere kant van de wereld, en dat deed me even slikken. Altijd bezoek ik me verkochte pony's bij hun nieuwe thuisje, om te zien heo het er aan toe gaat en om ze eventueel tips te geven. En meestal heb ik geen probleem met een pony, die hier nog geen half jaar staat (kijk, je houdt er rekening mee) Maar Silvian heeft vanaf het begin me hart veroverd!
Maar ik kon gewoon geen nee zeggen op de koop (en nee het gaat me niet om het geld) Dit is gewoon het beste tehuis wat ik Silvian kan bieden!
En die kans moet ik hem gewoon geven heb ik besloten, al ggaf he een steek in me hart!
En iedereen hier op stal slikte even, Silvian weg!
Maar hij krijgt een mooi tehuis, dat weet ik wel, ze hebben een ranche, in de buurt van Californië! super veel land, en meerdere paarden!
En mocht ik ooit naar Amerika komen, ben ik welkom!
Dus dat wordt sparen!
Terwijl ik dit type zit ik te snotteren, en eigenlijk, heb ik net een hele slimme beslissing genomen!

Vanaf nu komt ze iedere dag, zeg maar op proef, maar toch, weet haast zeker dat hij gaat, want ze heeft hem al zovaak bezocht, en die 2, die horen bj elkaar!
Nouja, het is een lang verhaal geworden, Sorry, maar moest het gewoon even kwijt!