Van stal veranderd!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Van stal veranderd!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 22:17

Dag allen,

heb laatst een topic gehad over het veranderen van stal. Na het lezen van al jullie meningen en veel overleg met anderen is Pallas vandaag verhuisd. Omdat hij heel moeilijk te laden is, was ik ontzettend blij dat we vandaag binnen een kwartier in de trailer waren en na 20 minuten rijden, waren we in zijn nieuwe stal. Pallas kon meteen naar de wei, die in zijn oude stal bijna niet aanwezig was. Hij was zo blij, hij heeft meteen vriendjes gemaakt en heeft een paar ererondjes gegalloppeerd, is zo mooi om te zien dat hij van de vrijheid kan genieten. Hij heeft eerst 2 weken vakantie, voordat we weer aan het werk gaan. Is echt super om mijn lipizanerpaardje zo blij te zien, hij zal zeker snel wennen. ben erg blij dat ik van stal veranderd ben!

KozieZ

Re: Van stal veranderd!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:21

Fijn voor je dat het zo soepel gegaan is. Helemaal leuk om je paardje daarna te zien genieten. 2 jaar geleden heb ik mijn paardje ook zo zien genieten toen ze voor het eerst op onze stal de wei in kon.

Verder veel plezier op jullie nieuwe stal.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:39

hé, gaaf zeg!
echt lekker voor je paard dat ie nu nar buiten kan!!
is het nu wel verder reizen dan?

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:41

Super toch als je je paard zo ziet genieten Dat lijkt mij echt zalig (ja die van mij die stond altijd op de weide dus och echt vrolijk wassie niet toen ie hier kwam Hij ging meteen zich lekker volvreten )

Ik denk dat het goed is dat je van stal verandert bent! Heb wel het topic niet gelezen maar kom

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 23:03

lekker dan he, als je ziet dat je paard het dan fijn heeft

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:29

wat fijn voor jou, maar zeker ook voor je paard! je had toch hopelijk wel je foto toestel bij....

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 10:39

Ja, de stal is nu wel verder rijden, 10 minuten meer met de auto, echter als ik weet dat Pallas daar gelukkig is, heb ik het er graag voor over. Nu hoef ik ook niet verplicht iedere dag naar mijn paardje, omdat ik weet dat hij op de wei geweest is en voldoende beweging heeft gehad. natuurlöijk ga ik wel graag iedere dag, maar door het werk kan ik wel eens niet. Had helaas geen fototoestel bij me, ga ik moergen zeker meenemen en zal dan ook een paar foto's plaatsen!!!!