.. Ik heb hem toen 3/4 uur afgespoten, en de volgende dag was het niet dik, niet warm, en liep hij al veel beter! hij heeft zich dus waarschijnlijk verstapt, maar toch liep hij niet goed en heb ik mijn veearts gebeld, Marree is de naam.. Hij liep toen nog niet goed en werd behandeld. ik ben nu al 7 weken aan het stappen en ging gisteren terug naar hem, maar er was niks verbeterd, er is geconstateerd dat de blessure zit in zijn kroongewricht, een aanhechting van zijn pees.ik moes vandaag terug komen en er moest een echo gemaakt worden, daar uit is gekomen dat zijn aanhechting van zijn pees in de kroongewricht, kootholte, ernstig beschadigd is..
ik moet mijn pony nu 5 weken stalrust geven, hij mag het liefst geen stap doen, hij moet op een handje biks maar wel heel de dag door hooi eten..
ik moes het ergens kwijt en dat deed ik dus hier!
ik hoop dat jullie het begrijpen, en als jullie ook zo iets meegemaakt heb zou ik graag willen weten hoe jij/jullie er mee om gaan/gingen, en wat jullie moesten doen met je /jullie paard/pony!
ik zal wat vertellen over mijn pony..
Ik rijd er Z2 mee, ik heb mee mogen doen aan Het Rabo Talenten Trophy voor het EK pony's 2005..
Hij is 8jaar, zwart en zijn vader is aladin..
Hier een foto van Ferron MP.

en hier een topic met foto's van ons, schrijf je comentaar daar!
viewtopic.php?f=10&t=433177&st=0&sk=t&sd=d&start=25
Groetjes Nicole en Fertje(mijn pony..)
Ps. vragen altijd welkom, en ik hoop dat jullie jullie verhaal hier ook schrijven als je zoiets mee hebt gemaakt!