Even ter informatie, dit berichtje wordt al jankend getypt. We zien het toch niet zitten met Megan, het gaat van kwaad tot erger dus ze zal helaas terug moeten. Ze werd al steeds lastiger, ik was immers de enige die er nog op wou maar daar had ik niet echt problemen mee, zolang het maar niet erger werd. Wel dus...Gisteren rechtop gestaan met 'r en had vandaag toch een beetje schrik. M'n instructrice is er even opgegaan en die had het er toch flink moeilijk mee zo te zien, steigeren, bit vastpakken en gewoon alles doen wat sandra niet wou. Nou kan die heel goed rijden (logisch, het is haar werk) dus die kreeg haar er wel doorheen maar zij zei ook dat het gewoon niet een geschikt paardje is. Ze zou Megan zelf niet eens willen zoals ze nu is, we weten niet wat ze heeft meegemaakt maar je bent andermans problemen aan het oplossen en het is gewoon gevaarlijk voor mij, daar heb ik niet genoeg ervaring voor en mijn mams durft er ook niet op. ik vind het echt heel erg, ben al zo gehecht aan dat beestje en zag het al helemaal zitten, het is gewoon een superpony, ook voor de sport maar tussen haar oren zit het (nog) niet goed. Nu zullen we dus weer verder gaan zoeken maar daar moet ik voorlopig niet aan denken. Ik heb in die korte tijd zo'n lol met 'r gehad, als ik 1 dag niet reed baalde ik daar al van. Zij heeft me laten zien dat ik best wel kan rijden, beter dan ik ooit heb gedacht dat ik kon en me in een klap een heel stuk fanatieker gemaakt. Ik zal d'r wel heel erg gaan missen en zal nog heel wat afjanken, maar het is voor iedereen beter. Voor haar ook, zij is veel beter af met een ervaren strenge ruiter als Ingrid alleen baal ik er wel van dat ik alles wat ik me had voorgenomen niet waar heb gemaakt. Ze had al zoveel meegemaakt en zoveel verschillende eigenaars in anderhalf jaar dat ik had gehootp haar eindelijk eens een goed tehuis te kunnen geven waar ze altijd zou kunnen blijven. Niet dus...Alsjebleift geen reacties van: had ik wel gedacht of dat ik het te overhaast heb gedaan, zo voelt het nu wel maar ze is immers nog op proef alleen zou ik dat haast vergeten zijn zelf....

Het is ook beter, anders zouden we hier ook nooit voor gekozen hebben, maar makkelijk is het niet he

gr sandra! 

Het is zeker niet mijn schuld dat ze ermee begonnen is, dat heeft een van die anderer eigenaren op haar geweten. Misschien was het goed gegaan als ik het meteen had afgestraft, maar ik heb er geen eravring mee en dan was het wel op een ander vlak fout gegaan. Liever nu dan een paar maanden later!