Vandaag was het een complete verandering. Afgelopen weekend bleek ze steeds naar buiten te zijn geweest. Nou, dat was wel te merken! Wat was/is het toch een schat! (ahum.. op stal dan

Ook viel mij op dat ze wel lekker wild is geweest op stal of ergens anders, aangezien ze weer lekkere kale plekken op haar huid heeft. Tevens is ze toch wel aardig wat afgevallen had ik het idee.
Ik had in ieder geval veel zin om lekker met haar aan de slag te gaan.
Morgen komt Marije (Cody) bij mij om me te helpen mijn zolder te ontruimen i.v.m. mijn verhuizing en dan gaan we natuurlijk ook even naar Propala toe. Als alles meezit, denk ik dat ik haar eerst maar even los gooi en dan toch maar weer begin met longeren. Ik zie er alleen als een berg tegenop om haar te gaan rijden. Maar goed, dat komt vanzelf wel. Camera gaat mee, dus ga ik ook foto's maken. Of... ik zadel marije met mijn camera op

Als alles meezit, gaan we ook nog even mijn nieuwe bijrijdfries bewonderen. En daar ook foto's van maken, dan kunnen jullie die ook eens zien.
Marije, we krijgen het nog druk morgen.

Tot slot ga ik Marije nog naar huis brengen en dan een bezoekje brengen aan Maarten. Hij heeft me beloofd voor me te koken. Ik ben benieuwd of alle verhalen over zijn boktkookkunsten kloppen. Morgen zal ik het ondervinden!