Joepie mijn meissie telt vanaf nu zeker voor 2. Alles was perfeckt zei de veearts. Hij voelde meteen al dat haar baarmoeder steviger was dat was een goed teken. Toen kwam de scan. Daarop was meteen een mooi vruchtblaasje te zien dus ook geen tweeling (gelukkig). De buren aan de wei kwamen ook kijken en wilde ook meteen het goede nieuws horen. We hebben meteen een fles champagne (schuimwijn ;o) ) opengetrokken en met ons groepje getoost op sweety. Zelf Sweety kreeg een glaasje. Vanavond krijgt ze nog een lekkere slobber en over een 3 weken terug scannen. Word vervolgd ....
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Wat is dat tekentje in je Titel ??.. Gefeli maar dit hoort bij kraamstal denkk ... veeeeeeel plezier met je hummeltje volgend jaar alvast wel een uitgebreid verslag nog heh van de volgende scan ?!
Ik weet niet of dit bij kraamstal hoort, maar dat zien we anders vanzelf. Gefeliciteerd. Sweety...haha leuke naam. Nou maar kijken of het veulen een beetje een knap veulen word. Maar dat zal vast wel. Ik hoop dat de zwangerschap van je tink goed verloopt.
ontzettend leuk kalinka, dat worden 11 lange maanden van wachten???
Indd ik vrees dat dat de langste 11 maanden van mijn leven gaan worden. Ik deed deze morgen mijn ogen open en het eerst wat ik denk "sweety is echt drachtig !" Als ik dat 11 maanden ga volhouden Whahahhaahahahaha !!