het vlechten ed ging goed, beter dan de vorige keer

we kwamen zonder problemen op het terrrein aan. je mocht maar een half uur losrijden, omdat de ruimte zeer klein was.
dit is al wat kort voor graziano, maar toen ik erop zat, bleek ineens iemand uit te vallen. ik had welgeteld nog precies 10 minuten om los te rijden.. en dat is echt veel te kort voor hem.
hij liep daarom echt niet lekker los.
maar goed, ik moest de ring in. de proef ging heel rommelig. wijken naar rechts vertikte meneer, activiteit was ver te zoeken en daar gebrek aan inrij-tijd gaf hij zelfs niet behoorlijk na

hele proef was rommeltje.
ik graziano tussen voor de volgende proef eens flink aangepakt }>
tweede proef ging beter, nog niet goed maar iets netter.
omdat mijn moeder te laat las verprutste ik 2 onderdelen, en bij middenstap ging hij in 'telgang' ?? nooit geweten dat hij dat kan

nou, prijsuitreiking..
ik wist wel dat het bagger was, maar het toch altijd een teleurstelling om 2 protecollen vol vijfen terug te krijgen. ik had voor de 1e proef 141, en voor de 2e 148.
ik was wel blij dat er dus inderdaad verbetering in zat, als ik wat langer los kan rijden de volgende keer gaat het misschien beter..
grassie liep trouwens al 2 weken niet goed,en door allerlei omstandingheden heb ik al een half jaar geen les meer, dus heb ik met wijken , middenstap ed zelf maar wat aangeklooit.
dus ik hoop van harte dat het de volgende keer, na wat lessen (die ik eindenlijk binnenkort weer kan krijgen) beter gaat!
we zien dit maar als voor de ervaring

ik had trouwens shanaia nog ff gezien, ze liep met een steigerende fallabella, die grassie heel eng vond