Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.
.
. Hetty rijdt geen wedstrijden, ze heeft er niet alleen geen tijd voor, haar paard is ook niet geschikt ervoor, erg lomp en slecht ingereden. Toch komt ze kijken als Jolanda of ik een wedstrijd hebben, en het doet me pijn als sommigen van onze vereniging/manege dan zonder iets te zeggen haar voorbij lopen, omdat Hetty nog niet zo fantastisch rijdt en geen startkaart heeft... Hetty is op ander gebied, haar karakter, allang op nivo ZZ
! Ik vond het een eer dat ze op mijn verjaardag kwam.
!!
Waren zij soms beter dan ik, omdat zij wel les hadden en/of paard? Als je dan als 8 jarig meisje al ziet dat er van die kakkers lopen, dan moet het toch wel heel erg overduidelijk zijn!! Toch???
, maar de concoursen bij ons zijn met een prettige sfeer, echt waar...in deze hele regio!
, het beste is om gewoon jezelf te zijn en te blijven...maar eerlijk is eerlijk, ik banketstaaf heus ook weleens mee, het hoeft ook niet altijd negatief te zijn trouwens!
.

omdat het paard daarvan toch altijd weer de dupe is
. Misschien ben ik zelf veel te perfectionistisch
\ maar voor mij is het ook maar gewoon hobby en ik zet me er 100% voor in. Ik vind dat ik dat verplicht ben aan mijn paard.
] Voor mij staat daarin het paard centraal
. Essentieel is dat ik dat met plezier en liefde voor het paard doe. Daarin hoef ik me voor niemand te bewijzen of te verantwoorden. Ik ben alleen verantwoording verschuldigd aan mijn paard en hem boeit het al helemaal niet op welk niveau hij presteerd