Nouja, als alles goed gaat natuurlijk. We maken ook nog een video voor mijn instructeur en ze moet als het goed is nog wel klinisch gekeurd worden, dus ik hoop dat dat beide goed gaat. Maar mijn eerste indruk was echt super!Eerst ging degene bij wie ze staat erop. Echt
!! Ook gesprongen enzo en doet ze heel braaf. Zelfs als er een kat bovenop de hindernis ligt te slapen.
Daarna ben ik erop gegaan. Ze is wel wat zenuwachtig met opstijgen, maar als je zit is alles goed. Eigelijk kwam ze in stap al bijna meteen lekker rond. Je hoeft eigelijk alleen maar te rijden met gewichtshulp en je been er lekker aan houden. Verder niks.
Daarna lekker aangedraafd. Tjongejonge, ze is maar 1.63, maar maakt passen of ze 1.75 is.
Moest dus eerst zelf goed mijn balans vinden en we moesten wel goed wennen aan elkaar. Ook een paar overgangen naar stap en weer weggedraafd en ik kon me steeds meer aan haar aanpassen en bracht zij d'r neusje lekker steeds wat lager. Ook moest ik erop letten dat ik mijn polsen en schouders heel ontspannen hield. Daar heb ik altijd moeite mee gehad blijkt nu, maar als ik heel goed ontspannen in schouders en polsen was, ging ik mijn hand meer dragen en kwam ze lekker ontspannen. De aanleuning was er natuurlijk nog lang niet goed. Erg onregelmatig enzo, maar dat lag helemaal aan mij. Dat gaat ons zeker allemaal goed lukken. Daarna ook nog gegaloppeerd. Ik dacht echt van: Dat wordt nog leuk. Daar word ik meteen afgelanceerd door haar passen, maar dat viel heel erg mee. De galop ging eigelijk ontzettend goed. Kon het heel makkelijk uitzitten en was in de galop sneller ontspannen. Ik ook.
Na de galop ging de draf ook heel goed. Ben er dus erg te spreken over. Maandag ga ik weer, en dan wordt er ook gefilmd. En wie weet nog wel wat foto's.

)