Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LetiziaSA schreef:Ze staat nog op de kliniek, de dokter was Katrien (?) Misschien wil je ze wel een aai geven namens mij, ze staat in stal 14, je ziet ze ws. niet staan, want de stal is mega groot
Ben weer een beetje bekomen en ga aan het idee wennen, maar het blijft raar, ik zei net tegen m'n moeder "het lijkt bijna te gaan regenen, ik ga even Dar d'r deken op doen" oeps, niet dus was even vergeten dat ze niet meer om de hoek staat.
Wie was jij? Even later kwamen we voorbij met mijn paard Nazdaq, die naar huis mocht na de keuring en castratie. Onmogelijk dat jullie hem gemist hebben, want hij is wel zo'n blikvanger
Kaatie schreef:Hej scoebje, is jouw moeder Tresemiek Picavet? Zij heeft een paar maanden geleden Radjah onderzocht. Hele lieve dokter.
LetiziaSA schreef:Ik kom zelf pas weer dinsdag als we ze op gaan halen, ik moet helaas nu drie dagen werken, maar m'n moeder en zusje (die ook op bokt zit; Sieltjuh) komen zondag ochtend nog even.
wat had ie allemaal gedaan dan 
Als je een donkerblauwe kleine Fiat ziet zijn wij dat