We zouden meedoen aan de paarden 4daagse daar, maar door te laat inschrijven konden we niet meer meedoen. Maar we zijn evengoed gegaan en hebben gewoon op eigen houtje door het bos gereden.
Echt super heerlijk die bossen zeg, ik mis ze nu al

De paarden stonden bij Stal Marskamp in Heerde (http://www.stalmarskamp.nl) ze stonden daar echt super, super stallen onwijs aardige mensen gewoon helemaal top. Dus voor iedereen die ooit daar in de buurt nog eens wil rijden......

De paarden stond daar zeker tot aan hun knieen in het stro, en nee ik overdrijf niet, heb er alleen geen foto van die staat op een andere camera

Dinsdags hebben we daar het bos eventjes verkend en een klein ritje gemaakt van 1.15 uur.
Woensdags kwam er nog een collega bij van een stalgenootje en hebben we een rit gemaakt van 1.40 uur.
Donderdags afgesproken met een buurvrouw van de stalling en een van de meiden die daar op stal staat om met z'n allen door het bos te gaan rijden, een rit gemaakt van 2 uur
Vrijdags weer met de buurvrouw afgesproken en een rit gemaakt van 2 1/2 uur, heerlijk gereden en heel veel paadjes gezien die je daar als toerist niet zomaar weet te vinden

Nadat we terug kwamen moesten we helaas al onze spullen alweer gaan pakken, daarna heb ik lady nog eventjes gewassen, wat gegeten en weer vertrokken naar huis.
Maar een ding weet ik zeker, hier kom ik nog een keer terug!!
Heb weinig foto's van mezelf en lady, die staan op de camera's van de anderen die mee waren

Ons huisje op Bospark de Schaapskooi

Lady samen met Astrix en Onix in de wei

Lady op stal

Lady klaar voor ons eerste ritje

Wat uitzichtjes vanaf lady

Stal Marskamp vanaf de weg

Lady net gewassen weer op stal

Klaar voor vertrek