met Bonanza wezen wandelen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

met Bonanza wezen wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 13:38

Was gister helemaal niet van plan om naar dr toe te gaan, maar het was weer zulk heerlijk weer en mijn conditie was weer gezakt door dat ik 2x ziek geweest ben, dus dacht ik ik ga maar weer eens fietsen.
Na een 3 kwartier kwam ik ter plekke....
Eerst bonanza gepoetst en losgeggooid, wat foto's gemaakt.
Toen bon gepakt en weer even gepoetst, hoofdstel omgedaan en teugels eraf en halstertouw door het bit en de weg op.
Was voor het eerst met dr naar buiten. Ze was in het begin wat zenuwachtig en keek dr ogen uit. Toen kwam er een fiets van achteren daar schrok ze van en het arabiertje in haar kwamw eer naar boven, haha.
Staartje omhoog, snurken en wat huppelen. Toen even gepraat tegen dr en het was weer goed, ik kan wel merken dat ze me begint te vertrouwen Lovers
Daarna schrok ze nergens meer van: fietsers, blaffende honden, wielrenners, niks.
Toen kwam Jan eraan, die kwam even het zadel brengen en een zak biks.
Die vond het goed van Bonanza dat ze zo braaf was, haha.
Ik even gezegd dat ik een e-mail ahd gestuurd met foto's dus hij meteen naar huis bellen. Zei die: ja kom ik hier loopt bonanza op de weg. Hoor je Anja zo zeggen: he Verward
ja maaike was met haar aan het wandelen.
ohhhhhh....

Even gepraat en het zadel er tenslotte maar opgegooid, ik even een kleine 20minuutjes gehobbelt (had geen zin om te werken Tong uitsteken ).
Even Jan veel plezier gewenst en blablabla...

Bonanza lekker in het zonnetje afgezadelt en wat water gegeven en slobber.
Toen ging ze los met Yootha, ze ontstanpte ook ng en vloog de grote wei in, met biks hebben we haar kunnen krijgen. Hendrik was in de bak een gevecht met Yootha begonnen, die steigerde nogal.
bonanza heeft Yootha een keer een rake trap gegeven toen hij te dicht bij haar kwam (= hengst van bijna 1 jaar).
Verder hadden ze nog even gespeeld, goh wat kan Bonanza hoog steigeren, pfff. 1x lag ze ook met haar voorbenen over z'n rug.
Na een kwartiertje gingen ze erweer uit, Yootha dampte helemaal en bonanza had nergens last van, hihi.

hmm ff snel afronden want ik moet eten Haha!

nouja was wel een leuk dagje.

-Maaike-