oh ja ik moest ze allemaal even laten zien dus sorry voor hoeveelheid
Zie dat beentje
haha
Hieehaaa
Bij mijn zus!
En wat vinden jullie er van?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Suusiej schreef:Leuk paardje!
Deze foto vind ik mooi! Jammer dat de rest niet zo scherp is!
wel stoer hoor
Weet je wat voor ras het is?

paardensportwereld.nl schreef:Een klophengst is een hengst waarbij één van de twee teelballen in de buikholte is blijven zitten. En dus niet is afgedaalt in het zakvormige gedeelte van huid. Een klophengst is niet vruchtbaar. Tegenover merries gedragen zij zich echter net zoals een normale hengst zou doen.

luxx schreef:paardensportwereld.nl schreef:Een klophengst is een hengst waarbij één van de twee teelballen in de buikholte is blijven zitten. En dus niet is afgedaalt in het zakvormige gedeelte van huid. Een klophengst is niet vruchtbaar. Tegenover merries gedragen zij zich echter net zoals een normale hengst zou doen.
een klophengst is dus niet een verkeerd gecastreerde hengst.
het is mij niet duidelijk of dit paard gecastreerd is of niet, de TS heeft het er namelijk over dat hij 'nog echt hengsten gedrag vertoond'.
als hij gecastreerd is is hij geen klophengst meer, dan is het een ruin.
mijn paard wás een klophengst, maar vertoond als ruin ook nog wel eens hengsten gedrag, heeft misschien iets met achtergebleven hormonen te maken.
Crissy schreef:Hoe oud is hij en wat voor ras is het ????