ponykamp bij manege Kraaij (nijkerkerveen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meertjuh

ponykamp bij manege Kraaij (nijkerkerveen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 21:02

Mijn dochters van 9 en 10 gaan dit jaar voor het eerst op ponykamp. Ze gaan bij manege Kraaij in Nijkerkerveen. Is er iemand die hier al eens is geweest? En hoe vond je het?

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: ponykamp bij manege Kraaij (nijkerkerveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 07:35

Ludje hier op bokt werkt daar maar ik ben er zelf nog nooit geweest

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:00

ik ben er wel eens geweest.. gewoon kijken en ik vind het geen leuke manege.. je moet maar even pb sturen als je meer wilt weten

maarja dat is mijn mening natuurlijk

Manouk91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:20

Haaaaaj,
Ik ben er 2 keer geweest! Het is er echt super gezellig en er worden leuke dingen gedaan,,, je verveelt je geen moment. Je rijd meestal 's ochtends dressuur en 's middags springen of een buitenrit. Daarnaast word er 6kamp gedaan, veel spelletjes een griezelavond. De pony's daar staan in stands,, maar dat is alleen voor overdag. 's avonds als de lessen afgelopen staan mogen ze lekker op het land. Tot de volgende dag de lessen weer beginnen. Er zijn brave pony's en paarden maar er zitten ook wat pittigere tussen. Je word goed ingedeeld en als je wilt ruilen kan dat nog altijd.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En dat je dochters een fijne week hebben maar dat zal wel lukken want het is er echt leuk.
Haha! Je krijgt er trouwens ook lkkr eten Vork Tong uitsteken

Meertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 13:29

noukjuh schreef:
Haaaaaj,
Ik ben er 2 keer geweest! Het is er echt super gezellig en er worden leuke dingen gedaan,,, je verveelt je geen moment. Je rijd meestal 's ochtends dressuur en 's middags springen of een buitenrit. Daarnaast word er 6kamp gedaan, veel spelletjes een griezelavond. De pony's daar staan in stands,, maar dat is alleen voor overdag. 's avonds als de lessen afgelopen staan mogen ze lekker op het land. Tot de volgende dag de lessen weer beginnen. Er zijn brave pony's en paarden maar er zitten ook wat pittigere tussen. Je word goed ingedeeld en als je wilt ruilen kan dat nog altijd.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En dat je dochters een fijne week hebben maar dat zal wel lukken want het is er echt leuk.
Haha! Je krijgt er trouwens ook lkkr eten Vork Tong uitsteken

Mijn kids hebben er echt zin in en zijn blij met jouw reactie dat je het heel leuk vond (ze zijn al best nerveus).

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:17

Ik rijd bij Manege Kraaij en ben er vorige
zomer ook op ponykamp geweest.
Echt een aanrader, superleuke activiteiten en lekker eten. :Y)

willemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:23

Ik ben er leiding geweest, leuke verantwoorde manege. Eigenaresse heeft zelf ook jonge kinderen en is zeer verantwoord wat andermans kinderen betreft. Ook voor hele jonge kinderen erg leuk.

paardje2309

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:12

Lukka schreef:
Ik rijd bij Manege Kraaij en ben er vorige
zomer ook op ponykamp geweest.
Echt een aanrader, superleuke activiteiten en lekker eten. :Y)

wat eten ze daar dan :9

eline27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:42

Ponykamp bij manege Kraaij is echt super leuk! Leuke sfeer onderling, super pony's, leuke leiding en leerzame lessen. Er wordt dressuur gereden, gesprongen, buitenrit en met goed weer word er gespeeld in de cross wei met oa. een waterbak. Met lekker weer word er gezwommen en elke avond word gevuld met spelletjes. Super leuk kamp! Ik wens je dochters heel veel plezier!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:33