. Op vrijdag is het 'gestres' begonnen. S'avonds naar de Ruitershop voor de laatste inkopen voor de reis. Een nieuw 2e hooinet en een kruidenliksteen om daar weer wat te doen. Aangezien Roel mijn transportbeschermers heeft 'ingepikt'
heb ik maar nieuwe gekocht. Hele mooi groene van Harry's Horse
. Zaterdagochtend eerst lekker uitgeslapen en daarna naar de paarden. Die hebben we gelongeerd en lekker losgegooit. s'Avonds de auto ingepakt met zadels en het overige leer wat mee moet. Toen lekker een avondje alles ingevet, je weet maar nooit voor een doeltreffende 'plaatselijke' regenbui
. Vanochtend weer lekker uitgeslapen op ons gemakje ontbeten, en ja heel saai weer naar stal
. Vandaag maar de paarden vrijgegeven aangezien ze al 4 tot 5 dagen moeten lopen. Allebei in bak en ffies opgejaagt
Sjoefff.... en toen waren die twee apen ineens heel snel
. Toen na een uurtje spelen weer naar binnen en de shampoo uit de kast geplukt. Aangezien onze wonderschone merrie 4 witte benen heeft en toen nog bruin was het geen porum om haar zo mee te nemen. Haar staart heeft ook een beurt gehad en nu staat Shanna al weer lekker schoon op stal. Toen die aap van mij
. Hij heeft weer een witte staart!!!!! *trots*
. Van een donker bruine naar een witte staart *helemaal toppie* is Metel ook toen bijna schoon. Daarna zijn benen helemaal gewassen en het water was koffie bruin *schaam* *grinnink* . Beiden stallen van een schone laag voorzien, en weer naar huis. Daar lekker gegeten
en toen mijn tas ingepakt. En nee zoveel neem ik niet mee
. Toen naar Roel zijn thuis daar spullen halen en toen weer naar Montfoort waar ik lekker achter mijn pc mijn verslagje zit te typen.
Het wordt nu toch echt tijd te gaan slapen
Morgen een hele vroege ochtend
en een drukke dag. Het verslag met foto's komt zo gauw mogelijk. Groetjes van een in hoop slapende Tamaar
, en boos. Maar we gaan ff afkoelen met een kop soep en maken weer een nieuwe start. Toen was ze inderdaad heel lief en kon ik haar staart wassen en benen. Ik kwam er vanmiddag pas achter dat ze in haar staart een hele witte pluk heeft. Ik had hem nog nooit eerder gezien.
, want alles plakte eraan vast tot zijn staart aan toe.