Ik werd vandaag gebeld door iemand die me in contact wilde brengen met een dove vrouw. Zij typten onderling en de tolk deed verslag aan ons beide wat de bedoeling was van beide kanten. Ik had eerst niet helemaal door wat er aan de gang was maar na een tijdje ontdekte ik dat het om een verzorgpaard ging

Deze vrouw heeft met haar man een Friezen en Fjordenfokkerij opgezet in Rolde, 7 km fietsen hier vandaan. Nu had ze een 3-jarige Friese merrie staan die ingereden moet worden, met de vraag of ik daar misschien belangstelling voor heb. Zondagavond om half 8 ga ik met mijn zus heen om te kijken.
Verder een reactie gehad van mensen die een stal hebben met meerdere paarden in Taarlo, ook ongeveer 7 km fietsen maar dan de andere kant op. Ze kunnen wel wat hulp gebruiken met het rijden van alle paarden.
Ik wacht eerst even af hoe het met de Friese merrie zit, dit is namelijk niet zo ver bij Dira vandaan dus ik ken de omgeving op mijn duimpje en die omgeving is echt prachtig!!
Ook een reactie van mensen gehad die een paard bij huis hebben staan in Nieuw-Roden maar helaas is dat op de fiets iets te ver voor me dus die stuur ik een mail terug dat het helaas niets wordt.
Verder wacht ik nog op de reactie van mijn oude buren. Die hebben een 5-jarige NRPS-er staan van 1.60 die ook nog beleerd moet worden. Schoondochter wil er wel mee aan de gang maar doet dit tot dusver niet dus even afwachten wat de bedoeling is van haar, anders mag ik ermee aan de slag.
Spannend, spannend, spannend!