Ja hoor ik heb de uitspraak binnen!
Vijf A4 blaadjes vol over hoe de zaak is verlopen,Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar te plaatsen!
Om het verhaal maar even kort te houden,ik heb de zaak gewonnen!
Een aantal punten wat ik wel even wil melden
Het college overweegt hierover als volgt: Vast staat dat de beklaagde enkele rontgenologische bevindingen,die door alle opvolgende dierenartsen wel geconstateerd zijn,kort gezegt de verbening van hoefkraakbeen,de ossificatie van pezen en linksvoor aanwijzingen voor arthrose in het hoefgewricht niet aan klaagster heeft vermeld zoals de opvolgende dierenartsen.
Het is gebruikelijk dat dergelijke bevindingen WEL worden vermeld,ook als de dierenarts meent dat het paard kan worden goedgekeurd.
Beklaagde deelde desgevraagd verder mede dat hij bij de keuring van een 4 jarig paard geen rekening houdt met het doel waarvoor het paard wordt gekocht!
Ook heeft de klaagster aangevoerd dat zij door de nalatigheid van de beklaagde grote financiele en emotionele schade heeft geleden.
Het college verklaart de klacht gegrond en geeft de beklaagde een waarschuwing als bedoeld in artikel 16,eerste lid,onderdeela,van de wet op de uitoefening van de diergeneeskunde 1990
Het college verklaart mijn klacht gegrond

Lijkt mij erg zwaar zo'n lange tijd op gerechtigheid te moeten wachten.
. 
)
In dat geval heeft hij je niet alleen belangrijke dingen verzwegen, maar ook nog eens 't paard de vernieling in geholpen. Lekkere dierenarts
)