Het gaat de goede kant op met Lucas!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaBabs

Het gaat de goede kant op met Lucas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 20:39

Hallo!

Ik weet niet wie mijn vorige topic hebben gevolgd, maar ik had wat problemen met het inrijden van mijn knollie. (zie einde van het bovenste topic in mijn onderschrift...snap je het nog? Tong uitsteken ).

Ik was toen via via met iemand in contact gekomen die vaker paarden inrijdt.
Hij is nu 5 keer geweest en het gaat echt de goede kant op!

Ik ben afgelopen zaterdag wezen kijken en je zag in 10 min al echt vooruitgang! In het begin was hij nog een beetje bang en ging een beetje in verzet..op het einde ging hij netjes een paar stukken in draf.
Vandaag ben ik weer gaan kijken met Amber (Amberp op bokt) en het gaat echt goed!! Hij ging braaf in stap en draf. We gingen al iets eerder weg en ik kreeg daarna een smsje dat hij zelfs al een stuk gegalopeerd had met Lucas en dat dat goed ging!

Ik ben echt zo blij! het gaat nu eindelijk de goede kant op na heel wat tegenslagen! Ben echt blij dat die jongen Lucas voor me wil inrijden!

Woensdag komt hij weer en ik ga proberen of ik dan ook kan komen kijken!
Ik hou jullie op de hoogte!

Anoniem

Re: Het gaat de goede kant op met Lucas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:18

Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Ik kan mij voorstellen dat je blij bent Ja
Ben je stiekem al plannen aan het maken om zelf binnenkort op te stappen?

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 21:23

Hej Marreke! dank je hoor!

Kreeg net een smsje dat als ik woensdag kom kijken ik hem misschien zelf wel uit zou kunnen stappen...ik ben nog in tweestrijd haha. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant: als ik niet durf doe ik het niet..het gaat nu zo goed en misschien verpest ik het dan wel weer.
ik bekijk het woensdag wel even...eventueel met een glaasje wijn ofzo haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:58

Een fles Smirnof deed je toch goed Rolleyes Wijn is te licht Knipoog

Hee tof dat het goed gaat!!!. Trek voor de zekerheid je rijbroek aan!! Wie weet ziet het er relext uit, dat je denkt, ik wil ook Kwijl

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 00:26

Phia je hebt helemaal gelijk! De vorige keer ging het ook goed met de Smirnoff...en er zit meer in en het is nog lekkerder ook..wat wil een mens nog meer?

Het zag er vandaag al best relaxed uit...ik ga even mijn moed zoeken en dan bij elkaar schrapen en dan hopen dat dat voor woensdag is gelukt Haha!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 04:16

Gaaaf Anna! Ik ben echt blij voor je!

Is dit nu de goedkope goede oplossing??? Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:12

Dat klinkt goed Ja
Ik wist niet dat je al zo snel spijkers met koppen zou slaan, maar zo te lezen heb je al even geleden deze beslissing genomen?
Verstandig om er iemand bij te halen die je zo op weg kan helpen Ja

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 20:13

Yvonne tnx! Als je weer in NL bent kom je maar es langs Haha!.
Het was idd een goede oplossing.

Hej Monique! Ik heb er idd lang over zitten nadenken..veel africhtingsstallen gemailt en ben nog bij Pauline wezen kijken (ik denk als hij daar naartoe was gegaan het ook goed gekomen was, maar dit was voor mij veel gemakkelijker). T was alleen een beetje jammer dat het CBR me niet wilde laten slagen haha..hele planning in de war! Maar gelukkig heb ik Amber nog!

Morgen gaan Amber en ik weer kijken...ik trek iig mijn rijbroek aan (Phia zegt dat ik dat moet doen en daar luister ik altijd naar Tong uitsteken) en dan zie ik morgen wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:08

Komt het verslag in dit topic of wordt het zo uitgebreid dat je er een nieuw topic voor start? Tong uitsteken

Enne...Smirnoff ruik je niet en autorijden hoef (nou ja, màg) je niet dus het komt helemaal goed Haha!

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:32

Ik heb je vorige topic wel gevolgd.
Goed van je dat je deze beslissing genomen hebt en harstikke fijn dat het zo voorspoedig gaat.
Het komt allemaal best goed en je zult zien: in no time ben jij lekker aan het rijden op hem Haha!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:45

He super joh!!!
Ik hoop voor je dat je snel zelf kan rijden op je paardje!!
Succes!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:03

Hey wat super joh!!! Dus je laat die jongen toch nu al hem inrijden? Goede beslissing denk ik, kan je zodadelijk in de zomer lekker van hem genieten! Haha! Super hoor!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:48

Geniet, maar drink met (je) mate(n) Haha!

Nou kom op, je kan het. Je kan ook wilde Schijnheilig gevaarlijk hengsten rijden. Als je die jongen op Lucas ziet, dan ga je echt denken, He das mijn paard, dat wil ik ook Ja Er af jij, ik wil!!!!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 22:52

wat fijn!! wel je digi meenemen he! ik wil foto's zien Haha! ook van jou er op met uitstappen!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 23:03

Ja, Renske20 heeft gelijk! De digi MOET mee! Kan je meteen foto's maken van je zadel! Tong uitsteken

En eh, echt vet dat het nu allemaal aan het goedkomen is.
Als het mogelijk is kom ik langs als ik weer in Nld ben.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 07:54

Mensen ben maar niet bang, als het moet schop ik Anna op Lucas!!!! Clown

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:07

goed idee amberp!!!!
Geweldig dat het zo goed gaat!!!!!!!!!!!!! *trouwens, is het een leuk uitziende heer?*
Krijgen we een verslag?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:40

Nou ik moet zeggen dat hij er in ieder geval niet verkeerd uitziet!!! Clown
Ik zal ervoor zorgen dat Anna zo snel mogelijk een verslag erop zet.. Stuur haar nu n smsje dat ze dr digi niet moet vergeten en dan zal ik eens zorgen dat de eerste fotos met haar op Lucas op bokt verschijnen Haha!

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:54

heeee Anna wat goed dat je hulptroepen hebt ingeroepen en wat fijn dat het zo goed gaat..... en ??? hoe was het vandaag ????? ik ben ook wel heeeel benieuwd naar foto's.....

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:17

En???
Heb je al foto's??!!!
Ben wel benieuwd Knipoog

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:28

Ik laat jullie nog even in spanning en Anna krijgt de eer om haar verhaal zelf te doen Tong uitsteken

Anna... houd je hier even je mond over dat van vrijdag en alles eromheen??? Clown
Vond het echt gezellig vandaag!! Snel een keer samen zat worden Haha!

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:31

amberp schreef:
Anna... houd je hier even je mond over dat van vrijdag en alles eromheen??? Clown

mmmm nee, vertel eens Anna.....

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 21:17

Wahaha Mutsie ik zal mijn mond houden hoor (sorry Arlette ik mag het echt niet zeggen, maar het heeft niks met paarden te maken hoor Haha!)

Marian ik zal het verslag maar in dit topic houden he Haha! en goeie tip trouwens dat je Smirnoff niet ruikt...die ga ik onthouden haha!

ElanII: tnx hoor!

Gillian jij ook tnx! ik hoop dat alles met Oeds ook goedgaat? en we moeten nog maar eens een bioscoopje gaan pakken niet?

Danielle tnx voor de steun! denk ook wel dat het de goede beslissing was! We gaan nog een keer rijden he? knuffel voor je mooie jauke!

Phia ik heb je woorden 10 keer opgeschreven...uit mijn hoofd zitten stampen afgelopen nacht....en het heeft geholpen Haha!!!

Renske de foto's zijn er haha! ben nog even aan het wachten tot ze geupload zijn. Staat quentin weer mooi op ijzers? en hij heeft toch niks overgehouden aan die klap zondag he?

Yvonne...jouw woorden had ik ook ff uit mijn hoofd moeten leren..ben nl wel weer vergeten foto's te maken van het zadel...maar ja ik ben ook blonT he Haha!

Michelle het verslag komt eraan. En de rest gaat je niks aan Tong uitsteken Haha!

Arlette tnx! ik maak zo even een nieuw topic met de foto's en dan zet ik hier de link wel neer.

Ennuh Amber bedankt voor het schoppen en dreigen Tong uitsteken we gaan zeker snel aan de zuip haha

Ok en dan nu het verslag:

Ik zag echt super vooruitgang bij Lucas..stappen en draven gaat echt netjes! en het galoperen zag er ook echt goed uit! Hij is veel rustiger nu en straalt dat ook wel uit!
En voordat ik het in de gaten had liep Lucas ineens los! hij deed het echt super! Ook los gedraaft en gegalopeerd en dat zag er echt goed uit zeg!
Ik had ondertussen mijn laarzen al aangetrokken..en ik hield de woorden van Phia in mijn achterhoofd. Toen ben ik er dus maar opgestapt..ik was eigenlijk niet eens echt bang ofzo, viel me alles mee (ik kan echt een schijterd zijn haha). Wat uitgestapt en een paar keer halthouden. Hij was echt hartstikke braaf! Hij voelde echt zo anders aan als de vorige keren...ik denk dat ik daarom ook niet echt bang was.

Dus ik vind dat ik nu wel even wat reclame mag maken:
Weet je het niet meer? Zit je met je handen in het haar?
Dan is DE oplossing: Go jij! Go jij! Pepijn Ott! Go jij! Go jij! (tel nr via pm Tong uitsteken)

*edit: stomme emoticons doen het niet

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 21:26

Jawel hoor, doen het prima Haha! Tong uitsteken

Super joh, dat het zo goed ging!!! Heerlijk gevoel is dat he, op je eigen paardje zitten!!! Ik ken het gevoel helemaal Knipoog Met de mijne heb ik afgelopen weekend voor het eerst een stukje gedraafd!!! Gewoon buiten, achter Lianne gezet even "ja, draf!" roepen en we zaten in draf. Paar passen eerst in verlichte zit, maar hij gaf totaal geen reactie! Dus nog een stukje en later gaan lichtrijden, alsof het allemaal de gewoonste zaak van de wereld is Rolleyes Dus ja, je moet gauw weer eens mee, dan gaan we ook een stukje (met nadruk op je Knipoog ) draven! Haha!

Owh, enneh, ik heb ook foto's Knipoog = viewtopic.php?f=10&t=416458&hilit=

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 21:37