Vandaag mijn nieuwe paard opgehaald!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Vandaag mijn nieuwe paard opgehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 21:13

Vandaag was het zover: ik ben Volumia op gaan halen. Hij is net 3 jaar, en zo cool in z'n koppie! We hadden hem zo op de trailer geladen: in één keer erop!! Terwijl hij in de afgelopen anderhalf jaar geen trailer van binnen gezien had. Hij stond heel rustig op de trailer, en ging er netjes weer uit. Al was het wel ff vreemd: achterwaarts van een loopplank af!

Hij is vanmiddag lekker de wei op gegaan, samen met een andere ruin en drie shetjes. Vooral de shetjes wisten niet waar ze het hadden! Moesten ze nou bij de zwarte ruin of bij de bruine ruin gaan kijken?! Er was dus wel ff wat drukte in het land, maar ja, ze moeten ook even de rangorde bepalen. Vooral de twee 'grote paarden' waren het daar nog niet helemaal over eens, maar daar gaan vast ook wel een paar daagjes overheen.

Toen ik 's avonds nog even ging kijken, kwam hij metteen even bij me kijken!! Hij was ook nog even flink aan het showen, dus hij heeft er aardig wat bewonderaars bij. Hopelijk is het gauw rustig in het land, want hij had al aardig wat beten, maar ja, hij is ook de jongste in het land... Ach, nu lijkt hij te minste geen 'model stalpaard' meer Haha! Morgen ga ik maar even rustig verder kennis met hem maken en hem lekker borstelen.

Volumia is echt een super paard!! Ik denk dat we nog heel veel plezier gaan hebben samen!

sas00

Re: Vandaag mijn nieuwe paard opgehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 00:04

Heel veel geluk toegewenst met je paardje Knipoog
Laat je ook nog wat foto's van hem/haar zien?
Is altijd leuk vind ik.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 05:29

sas00 schreef:
Laat je ook nog wat foto's van hem/haar zien?
Is altijd leuk vind ik.

Vind ik ook altijd leuk Haha! .

Heel veel plezier met je paard!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:14

Veel plezier! Ik heb je hele topic gevolgd en ben blij dat het zo goed is gelopen. Je houdt ons in de toekomst natuurlijk ook op de hoogte, he?

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:41

Leuk hoor, veel plezier Haha!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 12:42

Binnenkort komen de foto's. En als ik ga beginnen met zadelmak maken e.d. dan zal ik jullie wel op de hoogte houden!

Vanochtend stond hij er heerlijk bij. En ik kon hem zo z'n halster om doen. Er was even wat drukte in het land, want er was een shetje de sloot in gegaan. Die kregen we er zonder hulp van de brandweer niet uit. Dus Volumia had vandaag aardig wat nieuws te zien: 6-tal politieagenten, evenveel brandweerlieden, en de brandweerwagen en tractor in het land. Hij vond het allemaal ontzettend interessant!! De tractor vond hij totaal niet eng, en al die mensen die bezig waren: hij stond op een paar meter afstand enthousiast toe te kijken!! Ik ben zo blij dat hij zo kalm in z'n koppie is, ik wou hem deze zomer verkeersmak gaan maken, maar zo te zien heb ik hier nog maar weinig werk aan!! En daarnaast is hij (gelukkig) nog actief zat hoor, want hij liep nog flink te showen met z'n draf en sprong nog enthousiast over een boomstam in het land! Dus kalm en voorwaarts: een ideaal buitenrit paard! Precies wat ik zocht, Bloos

Voor de mensen uit de buurt: er was nog een cameraman van TV-west bij, dus wie weet komt mijn paardje nog op tv Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:30

Hahaha, nou hij maakt wel meteen wat mee bij z'n nieuwe huis! Heel veel plezier met hem; hij ziet er echt gaaf uit!