Ik hoorde al gebonk en gehinnik en even later ging het voorste luikje open en ja hoor daar kwam t hoofdje van snowie naar voren!!! Bij het uitladen ging ie wel ff steigeren en bij het naar achteren lopen stapte ie er naast en schoot gelijk weer naar voren. Schot opzij en snowie omgedraaid en dus er vooruit uit gelopen.
Hij had een deken om en toen ik hem eindelijk in handen had, ging die vrouw de deken er af halen, ze vroeg: "eeh Leon je hebt toch wel je zonnebril opgedaan eeh?" Ik denken.. waarom nou?... Toen haalde ze de deken eraf en wat was ie wit!!!!! ze hadden hem gewassen met zilvershampoo en ow wat was ie mooi

Ff gewandeld en op stal gezet (jammer genoeg ffies een noodstal, maar ja)
Hij zoop heel de teil leeg en had geen oog voor een worteltje!!! daarna toch wel, maar greep de hele tijd mis haha. Nou heel de dag daar geweest en ook even losgelaten in de bak, hij vond de spiegel uiterst interessant!!!! En wat kan ie lekker bokken en rondracen joh

Ik heb vandaag zoveel reacties en complimentjes gehad dat mijn oren ff tuiten!!!! de meeste reacties waren dit:
- OW WAT IS IE WIT!!!!!!!
- ah wat schattig, die oortjes (een zwart oor en een wit oor op een wit hoofd)
- eeh wat leuk die twee maanoogjes!!!
- WOW WAT EEN MOOIE STAART!!!!!!!!!
- Eeh wat leuk een bonte Fries

Hij heeft ook van die schattige manen, nog niet zo heel lang, maar ze draaien zo dat het dreadlocks vormen!!!
Wat wel ff schrikken was, was dat ie allemaal zat te schuren en te krabben aan zn benen bij zn sokken, maar we hebben geen mok geconstateerd, ook lag hij vanavond languit op de grond, volgens de smid en mn instructrice (is koppel dat daar ook paarden heeft) en hij kwam niet meer overeind, totdat de smid de stal in liep en hem eens aantikte (het was tenslotte ook een hele vermoeiende dag vandaag!!!)
Wat ook wel heel leuk was, was dat ik allemaal complimentjes kreeg van een andere tinkereigenaar die zich in de keuringseisen verdiept heeft en twee prachtige tinkers heeft. Hij vond de mijne heel mooi lopen en mooie sokken hebben en een prachtige bouw

Het was dus een fantastische dag en morgen laat ik hem lekker weer los in de bak!!! kan ie weer racen en bokken!!!