Nou staan we op een stal die wel-is-waar niet slecht is, maar toch niet helemaal wat wij graag zouden willen. Ik dus meteen in de auto gestapt, vriendin opgehaalt en er heen gereden. Die stal is dus echt geweldig

Natuurlijk

Vanavond belde ik haar om te vragen of ze al wat wist, kreeg ik haar man aan de telefoon; ze lag al in bed (20.30 uur)

Vanochtend kwam ze wat moeilijk d´r bed uit en d´r duim deed ook wel erg zeer. Nu moest ze toevallig toch naar de dok., omdat ze 2 wk. geleden, bij het longeren d´r ringvinger verdraaid had en die maar pijn bleef doen. Bleek dat ze een rib en d´r duim gebroken heeft en in d´r vinger een scheur in het kapsel

D´r man wist niet precies hoe het gesprek was verlopen, want in de tijd dat zij belde, heeft hij de kiddies naar bed gebracht (ze hebben er 4!), de hond uitgelaten en de keuken opgeruimd. Ik moet dus geduld hebben tot morgen, dan weet ik meer

Ik hoop zó dat het doorgaat!! Als we eindelijk plaats hebben, gaat toch wel binnenkort m´n grootste wens in vervulling: een Friese merrie

Sorry voor deze roman, ik moest het even kwijt en mijn man kan het onderdehand niet meer horen