Nou staan we op een stal die wel-is-waar niet slecht is, maar toch niet helemaal wat wij graag zouden willen. Ik dus meteen in de auto gestapt, vriendin opgehaalt en er heen gereden. Die stal is dus echt geweldig
, prachtige boxen, mooie buitenbak, EEN ROUNDPEN
(mijn grote wens!), veel paddocks en weiden en vooral: alles in goede staat
!!Natuurlijk
was degene die we moesten hebben, niet aanwezig, maar we moesten vanavond maar opbellen. Nu had ik vandaag al de hele dag niets van mijn vriendin gehoord (normaal bellen we als het om zulke dingen gaat wel 100 keer op
), maar dacht gewoon dat ze het erg druk had.Vanavond belde ik haar om te vragen of ze al wat wist, kreeg ik haar man aan de telefoon; ze lag al in bed (20.30 uur)
. Gisteren had ze springles en was van het paard gevlogen (voor de verandering niet d´r eigen paard). Het deed wel wat zeer, maar ze was er toch weer op gegaan en is zelfs nog 3 keer gesprongen, toen was de les voorbij. Vanochtend kwam ze wat moeilijk d´r bed uit en d´r duim deed ook wel erg zeer. Nu moest ze toevallig toch naar de dok., omdat ze 2 wk. geleden, bij het longeren d´r ringvinger verdraaid had en die maar pijn bleef doen. Bleek dat ze een rib en d´r duim gebroken heeft en in d´r vinger een scheur in het kapsel
! Hoe krijgt ze het in godsnaam voor elkaar????? Ruim 2 jr. geleden, vlak voor de kerst, vloog ze van d´r paard: sleutelbeen gebroken. Vorig jaar, precies om deze tijd, van het paard gevlogen: d´r pink dusdanig gebroken, liever gezegd verbrijzeld, dat er ondanks 2 OP´s, niets meer mee te beginnen is en nu dit weer
.D´r man wist niet precies hoe het gesprek was verlopen, want in de tijd dat zij belde, heeft hij de kiddies naar bed gebracht (ze hebben er 4!), de hond uitgelaten en de keuken opgeruimd. Ik moet dus geduld hebben tot morgen, dan weet ik meer
(geduld is niet mijn sterkste kant
, wat zeg ik: ik plof bijna van nieuwsgierigheid
!!).Ik hoop zó dat het doorgaat!! Als we eindelijk plaats hebben, gaat toch wel binnenkort m´n grootste wens in vervulling: een Friese merrie
! Nou ja... morgen weet ik meer
(hoop ik).Sorry voor deze roman, ik moest het even kwijt en mijn man kan het onderdehand niet meer horen
! Duim maar voor ons dat het doorgaat! (er is nl. nog een kaper op de kust
) 

Heel veel succes.