nu staat mijn andere paardje a.f.gemini in de kliniek in roosendaal.
ik heb ze maandag laten enten en savond stond hij helmaal te trillen dus dierenarts gebeld en 39.6koorts.ze heeft hem een koortstverlager gegeven.en moest de volgende ochtend over zijn.de volgende ochtend nog 39.4 dus ik bellen en zeiden ze komt van de enting geeft hem maar antibiotica poeder over zijn voer. dus ik zeg dat gaat niet want hij eet niks!!!zeggen ze daar jah t is van de enting dus verder kunnen we er niks aan doen.ze kwamen niet eens even langs hoor.
dus ik vinsdonk bellen waar shadi heeft gestaan toen hij ziek was.
daar even mee gepraat en die kwamen dus wilde m een spuit in zijn bloed geven maar hij stond niets til dus toen maar met een pasta in zijn mond...
woensdag was t nog slecht dus hun weer komen nu konden ze m wel spuiten hij stond heel sloom en bleef trillen en net of hij allemaal ging vallen...heel eng!!
toen smiddags voelde ik een bult aan de voorkant op zijn hals. dus kwamen hun weer ze dachten dat t vocht was of door verkeerd enten of een vieze naald. nou binnen 2 uur was de bukt 5 x zo groot dus ik weer bellen.
was ondertussen half 10 savonds dus nog een spuit en moest koelen.
kom ik donderdag ochtend in de stal staat hij heel zielig dus ik kijken en zie ik dat t is gezakt tot tussen zijn voorbenen waar de singel ook zit enzo.vanaf de bovenkant van zijn hals!
ik bellen en zeiden brenge!
nou na een ahlf uur stond ie in de trailer.daar aangekomen zei hij nal dat gaat open!
hun stappen en afspuiten en pijnstillers geven.
vrijdag kon hij bijna niet lopen. ze hadden m van voren geschoren en trekzalf erop gedaan zodat als t een abces was t sneller ging. ze hebebn met een naald in de bult gestoken en kijken of er wat uitkwam, nou niet echt dus.
maar kwam ik gister en was t tussen ze voorbenen een heel gat open gegaan. vandaag nog erger je kijkt zo in zijn lijf en bij zijn hals is t ook open!!!vin het echt zo erg voor hem
er loopt allemaal bloed uit en geel spul!
wel is hij nu fitter lijkt wel
hij kreeg nu een kapje aan omdat hij aan de wond zit
nou ik hoop dat t snal beter met hem gaat
kussies anoek

ben je ook weer lekker mee
. Dit was droes met nog iets laat ik nu net vergeten zijn wat dat nog iets is
maar ik zal het nog wel even proberen op te zoeken. het hoofd van het paard zat helemaal vol en het zakte ook naar beneden en het paard was flink ziek het stond geloof ik ergens in een tijdschrift (hoefslag, in de strengen ofzo.)
ik ga even op zoek naar dat tijdschrift voot je..ik weet niet zeker of het het zelfde is hoor!