Mijn paardje weet wel hoe ze moet laten schrikken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Mijn paardje weet wel hoe ze moet laten schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 16:41

Ja, het was gisteren vrijdag de dertiende. Poca had er helaas wel last van.
We waren gewoon een beetje in de longeercirkel aan het spelen, toen de paarden in de wei ernaast gek gingen doen. Dus Poca denkt heey ik ga lekker mee dollen. Maar ze was helaas iets te enthousiast en viel over der eigen benen. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kreeg maar haar benen vlogen echt alle kanten op. Bleek dat ze met een been buiten de longeerbak beland was en ze galopeerde zo maar door Bloos! Gelukkig trok ze het na een paar passen terug, en liep ze niet kreupel maar toch. Ik ben me echt kapot geschrokken.
Dus maar snel het been afgespoten, daar was ik dus zo mee bezig dat ik haast met de slang over het proevenboekje van de staleigenaar sproeide Bloos . Tja, je kunt niet met alles tegelijk bezig zijn Bloos

Maarja, ze had gelukkig niets aan der been dus vandaag weer gaan rijden. Ze ging echt superlekker, maar ze had wel heel erg last van de vliegen. De hele tijd met der hoofd der naar zwaaien/gooien. Dus op een gegeven moment doet ze dat weer en weer iets te onstuimig. Ze valt dus weer bijna en wat er toen precies gebeurde weet ik niet want het ging wel heel snel, maar ze hinkte/strompelde even goed. Dus ik er zo snel mogelijk afgesprongen en weer ( gelukkig wel het andere been ) het been afgespoten. Het leek ook deze keer weer mee te vallen gelukkig, maarja, dus ook vandaag weer super geschrokken.
En hopen dat het morgen niet dik en warm is. Ik hoop dat Poca voorlopig wel genoeg pech heeft gehad!

Diana_14

Re: Mijn paardje weet wel hoe ze moet laten schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:02

Dat is zeker schrikken, hoop voor je dat de pech voorlopig even weg blijft Knipoog

EnelyaT

Re: Mijn paardje weet wel hoe ze moet laten schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:09

Zo lijkt je paardje wel heel erg onhandig.. Lachen Teveel benen ofzo..
heeft mijn pony altijd last van aan de longeerlijn.. dan pleurt ze áltijd onderuit omdat ze zo loopt te mutsen..

Maar dat is idd wel even schrikken ja! Hopen dat het helemaal goed komt met je paardje, en dat ze met haar vier benen overweg leert gaan Knipoog

-xXx- Lissy