Nou ik zag dit topic en ik dacht zal mijn verhaal is vertelle
Nou ik heb al bijna 5 jaar een paardje..
Mankeerde 4,5 jaar bijna niks op een paar dingen na
En nu een half jaar stopt het gewoon niet
Eerst hoeste.. Blijkt hij stof alergies te zijn..
toen met ze been hij liep kreupel.. moest ik hem 2 weke late staan..
Ik gaf hem dus gewoon te eten.. jah hoor toen was die hoefbevangen... moest tie weer 2 weken dag en nacht in stal staan:(
Nou hoefbevangen eindelijk over weer ze been.. Ik dus weer voor de duizendtste keer de dierenarts gebeld.. Nou ik werd doorgestuurd naar bodegrave.. had ondertusse al ze hoefijzers eraf gehaald want dat moest ook.. nou ik naar Bodegraven.. 2 fotos gemaakt en een echo.. viel niks op te zien.. maar hij had wel zool pijn zeiden ze:S dus hij moest op speciale hoefijzers.. nou toen 2 weken alleen stappe nou dus toen was het even over gelukkig.. en jah hoor nu weer ze been.. word er zo gek van:( en jah ik vind het zo zielig voor me paardje
Ik probeer er alles aan te doen maar niks helpt lijkt
Me school gaat achteruit terwijl ik nu exames heb dus ga het niet hale waarschijnlijk..

Nou dit wou ik ff vertellen!!
Groetjes Elianne

en dat zal altijd zo blijven...
En ik ook.
pas na een half jaar was ie weer beter en ging ik weer verder met rijden en ging weer heel goed! Een paar maanden nadat ghij were beter werd hebben we hem verkocht en ipv hem een paard gekocht! (kijk in me profile) en we hebben d'r nu 3 maand en ook net 3 maand onder het zadel. Nou met haar hebben we nu dus ook de nodige dingen meegemaakt.. nadat ze een maand werd beleerd kwam ze bij een hele mooie pensionstal te staan. Het ging dara heel goed met rijden enzo en ik haal haar op een dag uit het land, zit er een enorme bult net achter haar schouder op de plek waar de singel moet komen te liggen, dus moesten we haar 2 week laten staan om die plek te laten weg trekken. Paar week later brachten we haar naar een andere stal om haar door te laten trainen terwijl ze po vakantie waren. Ze gingen dus met haar op concours om haar te laten wennen aan al die 'enge' dingen, glijd ze dus onderuit op de vrachtwagen!!