Maar goed nu is ze dus meegeweest naar onze les (van mij zusje en mij)
en ze wil eigelijk graag meer leren en wil ook wel lessen bij onze instruktrice, die er dus wel serieus er mee bezig is.
Maar ze wil ook niet bij die andere manege weg, omdat ze blijft denken dat ze daar ooit wel meer zal leren, NOT dus! En dat hebben we haar ook verteld, je instruktrice/teur kan nog zo aardig zijn.. lesgeven is iets heel anders!
En ze gelooft ons ook wel weer maar, haar probleem is dat ze altijd meent alles beter te weten, en ookal hebben wij 10x gelijk gehad bij het volgende onderwerp begint het weer van vooraf aan.
Hoe moeten we haar duidelijk maken dat ze, als ze iets meer wil bij de betrefende manege moet ophouden en dat ze bij onze instruktrice zeer zeker beter af is. (en ik zeg dit ook voor haarzelf, want ze heeft wel een eigen fjordje maar ik moet er nu vaak op rijden gewoon omdat ze m niet aan kan, ze is niet consequent genoeg. En ik kan het weten want sinds ik bij haar les heb vind ik het weer veel leuker om te rijden en mn zusje ook trouwens) Het scheelt ook een heel stuk wie je voor je hebt, wij hebben nu les van haar maar ze is zelf ook heel fanatiek en heeft ook nog eens een wereld aan ervaring. En ze heeft op grandprix niveau gereden, ze krijgt zelf les van een ruiter met dezelfde kwaliteiten als Anky (qua rijden dan he?!) en dat andere mens op die manege vind ik eerlijk gezegd zwaar poedersuiker, ze is wel aardig tegen mensen maar met paarden omgaan kan ze totaal niet.
Misschien een beetje een zeur verhaal, maar ik wil toch even weten wat julie vinden dat ik doen moet...