Nu het wordt terug beter weer dus komen de mensen die het in de winter te 'koud '
vinden ook weer rijden .Ok is te begrijpen , maar dan heb je tegenwoordig weer lessen van 20 man en dit is echt NIET leuk!!!
Ik zie hier soms al mensen klagen als ze met 12 man rijden ...
Ik rijd dan al op een ' groot paard ' ( 1m 75) dus heb al wat meer plaats nodig en als je dan geen plaats hebt en achter een pony moet gaan hangen . Dan heb ik zo'n goesting om te stoppen , maar ja ik heb er ook voor betaalt voor die les en ja ...
Dus dan denk je dan rijd ik wel mee in een andere en lagere les , maar daar is het even erg en in die les zijn zelfs mensen die denken dat ze te goed zijn en bij ons in de les willen komen rijden , ja hallo
Dan voor die paarden , is het normaal dat al die paarden minstens 4 uur rijden , nou ik niet hoor , en dan nog zo veel gallop .
Ik vind het echt erg worde.. maar ja wat kun je er aan doen ?
Stoppen met rijden ? pfff
Wat zouden jullie doen ?

Wij reden gisteren voor het eerst sinds zeer lange tijd en bij zeer hoge uitzondering met 8 in de les en dat vonden we allemaal onwijs druk!
Wij klagen al bij 8 ruiters! Dan is het bomvol! Mag ik vragen wat de afmetingen van jullie bak zijn?