Behalve dan die keer dat Laura langs kwam scooten en ik buiten Jur stond te mishandelen

Ik zag wel iemand kijken en omdat ik keek, keek Lau ook steeds haha, en ik maar denken "Wie is die muts die zo loopt te gapen, ken ik haar?????"

Hoorde ik later dus per pb dat ze dacht dat ze me had gezien en ja dus, het was Lau geweest. Wist ik veel. Laura wist toevallig waar ik stond dusse.... Daar ga ik nu dus naartoe verhuizen Lau....

Later nog een keer. Ik was op de zandweg aan het rijden op weg naar een vriendin van mij waarmee ik had afgesproken buiten te gaan rijden. Kom ik dus WEER die rare griet (grapje Lau!

Dus na wat heen en weer gepb, wanner heb jij vrij en wanneer heb ik Iwaldo...kwam het eindelijk tot een afspraak voor vandaag, jawel..

Ik dus vandaag na de kerk snel naar Jurga gefietst, eerst ff flink wat haar eruit gerost... *paard word prachtig nu...

Maar goed, ik kwam nu aan met een schoon paard! Kon me dus op de weg vertonen... Maar Jurga is zoooo dik op het moment en er zal nog wel iets bijkomen vermoed ik. Mijn instructrice begon al te zeggen dat er weleens twee in konden zitten. Hou es op zeg! Als er iets mis gaat....Moet er niet aan denken.
Ik zou dus om één uur bij Laura haar stal staan, maar was vroeger, dus ff illegaal te paard zitten mobielen...

Laura stond dus al klaar toen ik aankwam en we zijn meteen de weg opgegaan. Stap, draf en natuurlijk ook gegalloppert... bergje af... Waldo was idd meteen wakker Laura!!! Lachen hoor!!!
Waldo is echt een heel stoer paard, leuke combi met jou, zeker weten. En Lau vond mijn SuperJurga ook leuk... *glim* Dank u dank u...
Waldo en Jur zaten echt constant op elkaar te letten, zo stoer. Vooral toen Jur achter Iwaldo liep op ene weg toen er een auto aankwam, zat 'ie achterom te loeren waar zijn nieuwe aan-de-haak-geslagen-supermerrie wel niet was... Of ze niet toch stiekum achter een andere hengst aan was gehold... Nee hoor Wal, ze mocht jou wel. Jur kennende... Moet ze een paard niet, dan krijgt 'ie zonder pardon een lel. SuperBitch

Normaal gaat ze niet zomaar naast een ander paard lopen, maar bij Iwaldo was het meteen goed. leek een beetje op Harald, denk dat dat scheelt, ze voelt zich als kleine merrie (Laura was nr. zoveel die opmerkte dat ze Jur groter had verwacht *grijns*) wel veilig naast zo'n grote stoere gozer!

We zijn ongeveer een uurtje weg geweest samen, lekker gekletst, was erg gezellig, doen we gauw over Laura???
Ik ben nadat ik van laura's stal wegreed nog een half uurtje doorgecrosst, want die merrie van mij had nog veel te veel praatjes...

Was ik ook nog zo gemeen dat te vragen toen ze voor het galoppeerpad stond...

Ze was echt superfana, maar alles is goed gekomen, ik kwam met Jurga weer heel thuis. Dus Steef, geen gekneusde arm, blauw oog en haar door de war... (alsof dat een ramp zou wezen *grijns*)
Op stal nog ff rondgehobbeld en Jur met Harald de wei in gebonjourd. Pa mag haar binnenhalen...

Nu dus achter de pc... Lau hoopte al dat ik het verslag van onze meeting zou schrijven, dus bij deze.... Lang genoeg??? Aanvulling hoor Laura!!!!