Les Van Ed....(En Willy...)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Les Van Ed....(En Willy...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 23:15

Ja...daar ben ik weer...met weer een verhaaltje over Ed....

Ik had vanavond les van Ed...ik reed op Willy en haar zie je hieronder...Ik had wel les van Ed maar eigenlijk ook van Willy want ik merkte gelijk dat ze protesteerde als ik de verkeerde hulpen gaf. En nog zo'n vervelende 'tik' van mij is dat ik naar mijn paard kijk ipv voor me uit en in de richting waar ik heen wil. Dat is heel moeilijk om af te leren. En ik zit ook niet ontspannen waardoor zij dus ook niet ontspannen is en alleen maar harder gaat. Pff...tis een heel karwei hoor...dat westernrijden...ik voel me echt weer een beginner! Haha!
Ed zegt ook dat alles wat ik bij de dressuur niet mocht nu juist wel mocht...en das een grote omschakeling...En dan zie je hem rijden op Makte It To The Stars (jaja....super gave naam he? Haha! ) en dat ziet er dan zo makkelijk uit...maar ja...daar is jaren van training aan vooraf gegaan. Maar ik kom er wel...hoop ik...ooit... Knipoog

Maar goed...maybe dat er ooit nog rij foto's komen...als ik het aandurf...gheghe... Clown

Afbeelding

En hieronder weer Willy..vanaf de zijkant gezien...

Afbeelding

Romkabouter

Re: Les Van Ed....(En Willy...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:32

Zulke topic zijn leuk, maar horen op VvdD Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Les Van Ed....(En Willy...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 08:37

Oops...sorry!! Zal niet meer geeuren... Clown