Af en toe voel ik me zo grappig....
Dit is Bucky...een lieve merrie en ze moet nog veel leren maar ik vind haar super lekker rijden!
En hier zie je Fred, een Appeloosa ruin die Ed een tijdje heeft getraind voor de eigenaresse. Hij is best vervelend af en toe maar hij is super om te zien...vooral met zijn western zadel!
Dit is Buzz, de 11 jarige merrie van Francisca. Francisca is de steun en toeverlaat van Ed en supercool!!
En dit is dan Red Rainbow Rebel. Maar we noemen hem gewoon Rebel. Hij een een gave Paint hengst die Ed voor iemand rijd.
En dit is Glow, het veulen van Francisca en zij gaat het later helemaal maken! Ze is heel knuffelbaar!
En dit is Peppy, een supermooie hengst. Ook niet van Ed zelf maar hij traint hem wel en hij doet het al heel goed in de wedstrijden! Alleen heeft dat domme paard nu zijn rug geschaafd toen ie onder de bovendeur van zijn stal doorliep...hij was het niet eens met de hoefsmid...
En dit is mijn favoriete merrie...Make It. Ed kan op haar rijden zonder zadel en hoofdstel en dan gewoon slidings maken en spins...
Zo...dit was het voor even...heb er nog wel meer maar de tijd ontbreekt mij er even aan...laat even weten wat je ervan vind!!
XXX

Was van The Mill Ranch toendertijd.