En toen gingen we vanmiddag naar buiten, ging erg leuk en ze waren alle drie erg braaf (jaah er waren nog twee vriendinnnen bij, ook dezelfde die vanochtend die wedstrijd had), toen kwamen we bij een groot zandpad aan wat normaal al een beetje slecht is (er ligt niet zoveel zand mee en je moet dus een beetje oppassen voor planken, die dus onder dat zand vandaan komen) maar vandaag was het feest, er lagen van die metalen platen op (voor graaf machines), en er was aan de ene kant nog ong een meter zandpad vrij om op te rijden, maar we zijn toch maar op het fietspad gegaan, maar ja toen kwamen er auto's aan....bingo, klapper de klapper over die platen en daar werden ze een beetje zenuwachtig van, dus ik ben er maar even naast gaan lopen, dat was achteraf gezien best wel verstandig (anders was ik nu waarschijnlijk gespiest op een paaltje).
Maar goed na drie auto's die netjes langzamer begonnen te rijden kwam er zo'n idiote scheur auto langs en maar racen en maar racen ook toen hij zag dat ze er niet rustiger op werden.
Toen kwam er een auto uit een zij rit en daar schrok de voorste pony van, die sprong op die metalen platen (voor die race auto), die schrok daar zo van dat ze begon te rennen, en die auto er maar achteraan dus bleef die pony maar rennen.....
Gelukkig ging het allemaal goed en kon ze de pony in een zijpad sturen, maar die auto ging niets langzamer en bleef maar racen, dan heb ik echt zoiets van "hallo wij zijn er ook nog hoor, ben je blind ofzo er rent een paard voor je auto..."
Maar verder zijn we weer gezellig verder gereden en ben ik nog getrakteerd op wat lekkers..