Toen de wormspuit voor de dag, afgesteld op 250 kilo en spuit erin. Wil dat ding toch niet!!! NOg een keer proberen, misschien had ik hem verkeerd ingesteld? Nee toch goed. Nog eens flink drukken, niets.
Daarna mijn vader flink kracht gezet op dat ding, wat denk je?
Hele spuit voor zo'n 550 kilo erin!!!
Meer dan het dubbele van wat ze moest hebben, hardstikke overdosis!!
En voorbeeldig als ze is, slikt ze alles door natuurlijk.... Ik maakte me flink zorgen, thuis direct de DA maar even gebeld.
Hij mopperde wel een beetje op me. Ik had beter op moeten letten. Had ie gelijk in. Maar die rotspuiten! ZIjn niet gemaakt voor meisjeshanden

Ik moest haar vanmiddag goed in de gaten houden, kijken of ze niet ging zweten of slingeren. Ze had een hele kleine kans op een zenuwstoornis.
Als er iets raars met haar was moest ik hem bellen, maar hij dacht dat het wel ietsje zou vallen. Ik kon er in ieder geval van uitgaandat ze geen wormen meer heeft

Gelukkig is er tot nu toe niets vreemds met haar gebeurd. Straks ga ik nog even controleren. Het valt inderdaad allemaal mee, maar ik kneep hem wel! Equest is goed spul, maar voor een jong paardje is een meer dan dubbele dosis best gevaarlijk

Wat een zorgen weer op deze mooie, warme, feestelijke lentedag!