Ze reden in de buitenbak. Opeens vallen er stenen van zo'nw agen ofzo dus er schrokken een paar pony's. Die van mijn zusje helemaal flippen dus die valt eraf. Wij met een hele groep die pony proberen te vangen maar steeds wegrennen. Toen kreeg een jongen hem te pakken. Toen mocht ik erop

Maar dat beest heen en weer springen enzo toen ik probeerde op te stijgen. Ik ga zitten en sjoeffff maar had hem snel terug en toen was hij weer helemaal rustig. Sloom zelfs, daarna was ik ook kapot. Jerai is vermoeiend maar dit beest.. Poeh precies tegenovergestelde van Jerai, deze was super sloom. Maar we gingen springen en dat kon hij wel super!! Dus was wel gaaf. Zie je mij zo rijden met spijkerbroek en hoge hakken

Ik ga dus mijn zadel en hoofdstel verkopen.
Vandaag had ik het dus meegenomen naar de manege. Dus ik naar de eigenaresse. Zij bekijken... Ow een gewoon hoofdstelletje zeker op de markt gekocht? Tfoe, ik zo: nee bij Horseland!! Zij heel verbaasd: ow? Ze zat dat ding gewoon af te zeiken terwijl het toch een mooi hoofdstel is vind ik.
Zegt ze: ik geef voor alles (=zadel, hoofdstel, sjabrakje en bont dekje voor rug) 250 gulden. Ik zeg: ja daag. Want ik had gezegt 300 gulden voor het zadel. En het hoofdstel 40 gulden. Want ik heb het zadel zelf 2e hands voor 530 gulden!!! En dan nog een sjabrakje van zo'n 30 piek, en dat bonte ding was 25 piek. Hoofdstel iets van 50 peik en dan nog een bitje erbij van 28 piek. En dan bied zij 250, nee sorry iets te weinig!!

Poeh lekker mijn spullen afkraken he