Want vandaag was onze 1 e wedstrijd in 13 jaar tijd!! (sjors is 21

We waren op van de zenuwen... Sjors has er niet echt veel zin in om de trailer in tegaan, maar ,et veel brokjes en lieve woordjes ging mevrouw toch maar...Eenmaal aangekomen op plaats van bestemming, wou ik haar uitladen...
Groom haalt de achterbeugel eraf, niet wetend dat ik nog niet in haar "eigen"gedeelte stond zodat ik mee kon lopen naar achter...
Voordat ik het in de gaten had stoof sjors in de achteruit de trailer af...halstertouw die er toen net aan zat vloog alle kanten op...om me vinger heen en vervolgens sjors achterna (die gelukkig 1 meter was gestopt om van het gras te genieten)
Mijn middelvinger was wel erg pijnlijk, maar ik ben niet zo`n piepert
dus gewoon hup losrijden en aan de slag.. Na de proef, datcht ik van goh me vinger is wel erg baluw en dik
Toch maar ff naar het ziekenhuis... Maartje in allerijl op gebeld...die is gekomen heeft sjors weer lekker naar stal gebracht, want ik kon echt niets meer

Na 3 uur in het ziekenhuis te hebben gewacht kreeg ik het volgende te horen...
Dokter: We hebben opmerkelijke fotoos gezien van uw vinger
Ikke: ohja?, hoezo
Dokter: Wat heb je in godsnaam gedaan?
Ikke: Tja paard uit de trailer geladen
Het kwam er op neer dat me hele vinger compleet ontzet is, en vervolgens weer terug geschoten...Mijn kootjes zitten nog niet helemaal op de juiste plek, maar dat moet met rust goed komen...
Dus nu heb ik me middelvinger in een spalk en verband... (heb er nu al de baalen omdat het typen wel erg lang duurt zo)
Maar goed...
zo kan het dus ook gaan..
Ohja betreffende de wedstrijd, onlangs een gebroken vinger toch nog 160 punten

**Edit**
ff de typfoutjes verwijdert