Allejandro in de LSD!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Allejandro in de LSD!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 11:45

Jaja, Allejandro moest aan het "werk" (niet te serieus opvatten ajb Rolleyes ) ..
Gister had mijn nichtje Laatste SchoolDag , en hij zou meelopen in de optocht. Clown
Leuk, voor zo'n jong beestje van 1,5. Hij is niet verkeersmak, maar sinds gisteren uhh..wel een beetje Vork
Naja, veel foto's heb ik nog niet, deze zijn ook niet door mij gemaakt.

Ow wat zijn we weer vrolijk... "Ik haat stilstaan." denkt Alle Tong uitsteken (hier staat mijn nicht Tamara naast m Lachen )
Afbeelding© Wouter Jansen (waldnet.nl)

Hier even 2 thumbs, zijn hele grote foto's..

Afbeelding (je ziet mij er nog achter fietsen Tong uitsteken)

Afbeelding

Hij heeft et echt super gedaan..had et nooit verwacht Bloos .
Ben trots op 'm Lovers.
En die deken hebben we donderdagavond in elkaar geflanst..maar we waren de touwtjes vergeten om em te bevestigen, dus moest het zo maar Haha!
Laatst bijgewerkt door Allejandro op 30-04-05 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaelle

Re: Allejandro in de LSD!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:48

Ooh, hoe leuk! Waauw zeg, hij doet het wel goed om maar 1.5 jaar te zijn hoor Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:51

Ik vind hem maar wat braaf!
Eerlijk gezegd vind ik ook dat hij met zijn 1.5 jaar lekker in de wei hoort te lopen om op te groeien, ipv al zoveel met hem te doen.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:52

pff 1,5 jaar al een bit in.
Teveel van het goede.
En ook jij zou beter moeten weten Scheve mond

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 11:53

Naz schreef:
Ik vind hem maar wat braaf!
Eerlijk gezegd vind ik ook dat hij met zijn 1.5 jaar lekker in de wei hoort te lopen om op te groeien, ipv al zoveel met hem te doen.

Nou ja.. hij loopt niet elke week een optocht ofzo. Eigenlijk zou hij dit helemaal niet doen, maar een ander (beleerde) paar paarden.
Helaas kon dit niet doorgaan en wouden ze toch een paardje erin, mocht Alle wel mee. Het was een leerzame ervaring voor 'm en nu mag hij weer 24/7 in de wei Knipoog.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 11:53

parouscha schreef:
pff 1,5 jaar al een bit in.
Teveel van het goede.
En ook jij zou beter moeten weten Scheve mond

Nou ja, een paar uur een bit in is niet schadelijk. Ik berijd em toch niet ofzo? Het lijkt mij alleen maar makkelijk voor later, maar ieder zn eigen mening.

Edit: Het was meer ook een backup. Voor als het wat nodig was kan je wat meer controle over 'm hebben. Later had ie een halster aan Lachen

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:04

ik persoonlijk vind het super ondoordacht dat je een niet-verkeersmak paard in een optocht mee laat doen, tuurlijk zal hij ooit wel verkeersmak moeten worden, maar als hij nu een sprong maakt heeft iemand anders een stel benen in zn gezicht.
maar het ziet er wel leuk uit!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:24

ben het wel een beetje met de rest eens, niet echt puur dat ie daar zo mee loopt als 1,5 jarige, maar dat hij niet verkeersmak is en dan met zoeits mee lopen vind ik een eng idee.. tussen al die fietsen en mensen enzo, maar het is uiteindelijk toch goed gegaan... ik wens je verder nog veel plezier met je paardje Ja

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 12:32

Het is misschien ondoordacht, maar ik had het echt niet gedaan als ik het niet vertrouwde. Ik weet dat ik van hem op aan kan, en we moesten ook nog naar de optocht toe, dus toen was hij inmiddels alweer aan verkeer gewend. Het is niet zo dat ie niet vaker heeft meegelopen aan een hoofdstel langs de weg enzo. We kunnen elkaar vertrouwen en dat weten we.
(en..we liepen achteraan Haha! )

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 12:36

Ik heb jullie zien lopen! Ik reed langs in de auto.
Het paardje was erg rustig maar ik zei toen al tegen mijn moeder dat ik het een beetje onnuttig vond om zo'n paard in een LSD optocht te laten meelopen... Wat is het plezier voor hem daar nou aan? Maarja, braaf paardje heb je! Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 13:25

Het enige wat ik niet snap - dat bit en die optocht an sich zal me worst wezen - is dat je met een niet 100% verkeersmak paard meedoet aan een optocht... Een paard heb je zowiezo niet in een kort ritje verkeersmak zoals jij zegt. Met Apollo - één van onze veulens - kon ik ook lezen en schrijven. Maar een optocht lopen? Eén keer schrikken van een toeter, vrachtwagen, motor, je kunt 't zo gek niet verzinnen en je hebt écht een gruwelijk groot probleem. Dat paard kijkt dan echt niet meer waar jij bent... Die wilt weg.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 13:33

jup het blijven vluchtdieren...

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 14:41

BasiNami schreef:
Ik heb jullie zien lopen! Ik reed langs in de auto.
Het paardje was erg rustig maar ik zei toen al tegen mijn moeder dat ik het een beetje onnuttig vond om zo'n paard in een LSD optocht te laten meelopen... Wat is het plezier voor hem daar nou aan? Maarja, braaf paardje heb je! Lachen

Hij vond et machtig mooi en keek z'n ogen uit Lachen

En ja de rest..dat is jullie mening.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 14:42

Maarja, agz ik het nu wel weet enzo, laat ik wel een slotje plaatse. Dan kan je de foto's zien & commentaar heb ik wel genoeg gehad.

Typisch bokt weer..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:43

Ook typisch Bokt om om slotjes te gaan roepen als de antwoorden je niet bevallen.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 14:50

De antwoorden bevallen me niet nee, maar daar gaat het niet om.

Het gaat d'r gewoon om , dat ik geen zin heb dat dit zo'n ellenlang topic wordt.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:03

Ik ga het topic even verplaatsen naar ITP want er is weinig werk. Er hoeft imo geen slotje op mensen geven hun mening over wat ze zien en dat is hun goed recht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:09

ik was erbij want t was bij ons op school...
hij keek heeel bang uit zn ogen en die deken dan ook die hing telkens tot aan zn enkels en je kon aan zn ogen wel zien dat is doods bang was er stond een hee groep bij ons en iedereen vond t even zielig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 19:11

die deken was een hoes van een matras ofzo?? echt onverstandig om dat te doen hij kon er wel op gaan staan en dan??