Tja de plek waar we nu wonen is helemaal geschikt voor een eigen paard dus na enig overleg met moeders besloten we er een te kopen!
Meteen gister bij een paardje gaan kijken en ja hoor, helemaal geweldig! Verkocht!
We hadden haar op internet zien staan en vonden het (mijn moder, 'stief'zus en ik) allemaal wel wat
Meteen een afspraak gemaakt (achteraf maar goed ook) en gister 3 en een half uur (veel files) in de auto op weg.
Dat we daar binnekwamen keken we onze ogen uit, zo luxe en netjes en weet ik veel wat allemaal
Meteen uit de box gehaald en opgezadeld. Nou onwijs lief en een echte knuffelkont:D Nou even proberen dan. We hebben er even opgezeten en gereden en ze loopt erg lekker! Heel ruim en soepel enzo
We waren alledrie helemaal verkocht! Daarna weer afzadelen, nou het is echt zo'n tutje! Ze krijgt een suikerklontje... Wat denk je: ze neemt er een klein hapje vanaf en legt het overgebleven stukje weer in de hand van die vrouw, pas als het andere op is neemt ze het tweede stukje! Hahaha!:D Ze komt in het begin van de meivak., dus volgende week al!Het is een merrie van 4 jaar, kleur is (koffie)vos en ze is 1.66 hoog
Ben echt heel blij! Foto's volgen nog
Groetjes Sara
) nog veel plezier met unique..!! k verheug me al op je foto's..
de duidelijke met die site eronder zijn van de advertentie:
..? Hope maar