Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onze verzorgster, van wjerdo dus, had het paard helemaal tot haar eigen beschikking, ze mocht ermee doen en laten wat ze zelf wilde, was niet van ons afhankelijk om erheen te gaan of zo, ze had eigenlijk een "eigen paard", wij zijn heel makkelijk op dat gebied, alles gratis en voor niks, alleen ja, wel komen dus, en meer dan 2x per week!!!!
Er zijn heel goeie verzorgers maar je moet goed opletten. Een vriendin van mij ging altijd langs om haar verzorg Aponytje te verzorgen, later is die gewoon ingepikt door 2 meiden van een oudere leeftijd. En die kwamen naar een tijd niet meer (2 maanden) en de eigenaar merkte er nix van keek niet eens naar het beestje om; zo is mijn vriendin haar toch nog gaan verzorgen al heeft nou een eigen pony.
ien. 5 jaar oud en komt trouw elke zondag of met paps of met mams. Staan uitgebreid te knuffelen en te poetsen en dan gaat Pien buitenrijden. Paps/mams mee en dit gaat nu al 1,5 jaar zo. Als ze een keer niet kunnen bellen ze netjes van te voren op en dan spreken wij een andere dag af.
en had zelfs paarden ingereden beter kon niet dacht ik
viel dat even tegen ze mocht er gratis op rijden maar ze moest wel les nemen op hem

Charmotte schreef:Dan nog Jerai. Daar rijd ik wel op, maar ik mest ook de stal uit.
Als je als verzorgster alleen gaat om te rijden ben je gewoon egoistisch bezig vind ik. Tenzij de eigenaar niet wil dat je uitmest of andere klusjes doet, dan heb je natuurlijk gewoon geluk.
Maar ik vind het niet erg om klusjes te doen. Als ik tegen Patries (eigenaresse van Jerai) zeg dat ik naar Jerai ga dan ga ik ook, dan ga ik niet zeggen: O het regent laat dat beest maar lekker staan.
Zowel jerai als de stal zien er altijd uit als om door een ringetje te halen. Thanx Nikki!!!