Gisteren werd ik plotseling gebeld door de juf van mijn zoontje, dat hij ziek was en ik hem op moest halen. Snel, snel, snel paard op stal gezet en weggegaan dus. Daarbij dus wsch de grendel van Maril z'n box er niet goed opgedaan.
Kom ik 's avonds thuis (dus al die tijd had hij braaf op stal gestaan), komt Bob in paniek naar de auto gerend:" Gelukkig, ben je er, de paarden zijn los, alle deuren zijn open!!!"
Oke...naar binnen. Imatador stond voor de box van Phoebe, die godzijdank nog braaf achter een deurtje stond

Hij stond flink te stampvoeten en was nat van het zweet, maar verder in orde. Alleen....waar was Marillion??? Bob had al gezocht (!) maar zag hem maar niet. Ik riep en opeens zie ik z'n koppie achter 5 opgestapelde balen verpakt kuilgras uitkomen....hylarisch!!!!
Was ie met z'n 1.75 het voormalige geitenhok ingevlucht!!!!
Toen hij me zag kwam hij aangelopen, gelukkig mankeerde hij op het eerste gezicht niets, behalve toch wat meer respect voor Imatador dan voorheen!!!!!

En hij heeft altijd zo'n grote mond tegen die witte hengst!
Wsch heb ik de grendel niet goed dichtgedaan, is hij er rustig uitgelopen en is Imatador daardoor compleet door het lint gegaan, want zijn deur was compleet uit de voegen. De metalen strip was helemaal verbogen en er lagen 8 lange spijkers (van de schuif) uit de muur!!!! Dan is hij dus meer hengst dan je zou vermoeden.
Gelukkig mankeren ze verder niks en weet ik nu al dat de schuif er niet goed opdoen mij nooooit meer gebeurd!!
Groetjes Suzanne