het rijden gaat goed ze is nog wle echt jong en ik moet een stuk meer lessen samen met haar meenemen maarja om een geschikt plaatsje te vinden in mijn agenda is moeilijk (dus binnenkort ga ik boel tijd daarvoor vrijmaken) ook door dit oliebol is er de laatste tijd weinig van rijden terecht gekomen wantja nu in badpak rijden is niet zo super en ailin op schaatsen zetten is nog minder

Met mij gaat t verder goed heb megaleuk werk leer nu echt omgaan met grotere paarden en heb ten aanzien van hun al een stuk meer lef gekregen, ook t veulen waar ik eerst toch wel iets bang voor was, heeft nu een beetje mijn hart gestolen en sta ik elke dag wel even mee te kroelen

voor de rest niet veel bijzonders, ja ik mis mcjack nog steeds en fiets afentoe langs om te kijken hoe t gaat maar zie m bijna nooit (staat in otterlo vlak bij mn bushalte) jermy loopt nog steeds niet lekker maarja wel elke keer stukje beter.
en ik heb nog een klapper

dit was t eigenlijk wel weer, zal eens wat vaker updaten (nu niet gedaan omdat er door mensen die ik ken wordt meegelezen (nog steeds