Toen ze merkte dat we het erf gingen verlaten stond ze al piaffe te doen toen ik het hek achter me dicht deed.
Ze was onwijs vrolijk en springerig maar wel hanteerbaar.
Toen kwamen we bij een weiland met een idiote Fjord. Ze legde haar staart alweer over de rug en ik dacht 'ja hoor daar gaan we weer'...

Kop erop, staart erop en idioot doen!!! Ik kon haar nauwelijks houden, ze is dan zo ontzettend sterk! Dus zweep voor haar neus gehouden waar ze van mij niet doorheen mocht drammen. Ze ziet me dan absoluut niet staan, ze komt gewoon veel te weinig buiten, ze gedraagt zich als een kleuter. Na het weiland met de Fjord werd ze weer rustiger, wat worteltjes gegeven en briesen maar. Ze zweette zich toen al kapot van de opwinding.
Bij het volgende weiland met 4 meegallopperende Haffies moest ze weer even showen natuurlijk maar ze had nu al meer respect voor me.
Het laatste stuk nog lekker laten grazen en al met al zijn we een uur weggeweest, terug op stal stond ze gewoon met haar oogjes dicht, zo moe, zoveel indrukken opgedaan. Ach ja ze is nog maar 8

Vandaag gereden maar het stormt hier dus onwijs en de deuren van de binnenbak kraakten bijna uit hun voegen.
Toch gereden, cap op

Na een aantal rondjes kreeg ik haar eindelijk een paar keer langs de enge deur en bedacht mijn zus dat ze Pliva dan wel achter me aan kon sturen want die durfde ook niet. Dus sjok sjok sjok KABOEMMMM een bok en weg was ze weer. Wat een acceleratie

Doen jullie paarden ook zo idioot de laatste dagen? Ik kan echt niks met haar als het zulk weer is! Zenuwpeesje...oh btw het is een Haflinger