Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Toen ik het eerste jaar van de HTS deed en aan mijn studiebegeleider vertelde hoeveel tijd ik per week aan de paarden bezig was zei hij dat ik beter meteen met mijn studie kon stoppen omdat ik het dan nooit zou halen
. Moet je net tegen mij zeggen... Zonder problemen de HTS afgemaakt dus. Pas nu ik werk denk ik wel eens zat ik nog maar op school.... kon ik tenminste nog een beetje mijn eigen tijd indelen. Veel succes met je school en de paarden

carola schreef:Ik zit nu in 6 VWO (whaaa, examen dit jaar!!!) en ik heb 2 paarden. Ik rijdt altijd intensief en heb dat ook altijd gedaan ook. Mij lukt het prima, maar reken er wel op dat je vrijwel geen tijd hebt voor andere dingen. Een middagje lekker shoppen, dagje Amsterdam.... alles moet gepland worden, vooral als je je paard thuis hebt (zoals ik dus).
Enneh Flair, die 2% is een beetje overdreven hoor! Hou het maar op 8%.....
Ik zit nu in 6 VWO en heb twee maanden terug grieks uit mijn pakket gegooid...
Ik heb een ongelofelijke hekel aan vertalen vandaar!
Maar als je niet zo makkelijk leert is het wel zwaar! En vergeet niet dat je ook heen en weer moet fietsen...!
(volgens de decaan)