Vandaag kwam het telefoontje dat de verzorgen niet meer komt, omdat ze te weinig tijd heeft en altijd alleen is.
Te weinig tijd kan ik snappen ze zit ook op school natuurlijk, maar dat ze altijd alleen is

Die 2 dagen per week dat ze nog maar kwam in de winter, is ze idd alleen ja omdat wij altijd later komen en dat wist ze, eigelijk maar heel raar.
Wat mij nog meer opviel was, dat ze in de zomer toen het nog goed weer was, wel iedere dag kon komen, en op het moment van de regen ed kwam ze niet meer, ree ze niet meer.
Eigelijk kan ik dus best wel blij zijn dat ze weg is, want aan goed weer ruiters heeft een paard 0,0
Ach ja wel zielig voor Wjerdo is ie verzorgerloos.
Dit soort mensen die ik net hier boven heb beschreven, moeten geen verzorg paardje hebben, maar een hobbelpaard, of lekker op een manege gaan hobbelen, want dit was niet van HEYYY tof dat ik dit paardje gratis mag gebruiken, tof dat ik alles met hem mag. Nee absoluut niet.
Ik weet nog wel dat ik graag een verzorg paardje wilde en dat mijn moeder en ik de hele buurt hebben af gezocht maar nooit iets kunnen krijgen. Toen hebben we maar een paardje gehuurd.
Vind dit nogal: ze weten niet wat ze hebben gehad, maar komen er nog wel achter.
Als ze ooit weer wil gaan verzorgen gaat ze maar ergens anders een paardje huren, van mij geen gratis diensten meer

Van dit soort goed weer ruiters

Lara