Ruzie..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maartje88

Berichten: 271
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Haaksbergen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 12:26

van 1 foto krijg je idd geen goed beeld heb je er niet wat meer??

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 10:57

nee ik heb niet meer springfoto's, maar heel binnenkort *morgen ofzo* dan heb ik wel foto's van het gewoon zelf rijden

ik ben geen anky, maar ik kan wel gewoon goed mn rondje rijden enzo..
en iedereen heeft zn eigen rijstijl.. dus als instructeur moet je proberen die te verbeteren, lijkt mij.. niet die te veranderen..

uit de vergadering is gebleken dat hij me geen les meer geeft, en dat was het laatste wat erover is gezegd.
waarschijnlijk krijg ik dus gewoon geen springles meer.
maar ik kan er niet tegen dat als iets niet lukt dat er dan tegen me geschreeuwd wordt.. dat slaat gewoon nergens op..
het is geen Z-pony waar ik op rijd, en ik ben ook geen fantastische amazone hoor, maar toch..

iedereen krijgt dus zo springles en ik niet, en dat slaat echt nergens op, wat je ook zegt.

en daarbij, ik 'mag' niet meer tegen hem praten, dan looptie heel kwaad en bijna schreeuwend weg..

maarja, als mensen vinden dat het aan mij ligt, ga je gang Lachen
maar ik vind zelf eigenlijk van niet.. Lachen

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:19

Om een meningsverschil te hebben heb je minimaal 2 personen nodig ... 1 alleen kan dat niet.

Wat ik lees is dat jij meent dat een instructeur zich maar moet aanpassen aan jou, gedachten moet kunnen lezen enzovoort.
Wat ik denk is dat jij vanaf het begin al niet open hebt gestaan voor hetgeen deze instructeur kan en wil betekenen voor jou. En dan wordt het een zeer moeilijke kwestie die alleen verliezers brengt.
Want heb je dat bereikt wat je wilde?
NEE, het tegenover gestelde... jij hebt geen les meer ...
Je gaf het bestuur van je club 3 mogelijkheden, dacht je, maar het was er maar 1 nl jouw zin door drijven.

Dat het kan voorkomen dat het niet klikt tussen 2 mensen is heel goed mogelijk ook eigenlijk heel normaal, echter zul je van 2 kanten water bij de wijn moeten doen en ook daar heb jij verzuimt.

Je hebt kritiek op het bestuur van je vereniging (kun je tegen schoppen op een ALV, en daar de prestaties van het bestuur tegen het licht houden) je was al tegen die nieuwe instructeur vanaf het begin (zo lees ik dat)
En je kunt van vereniging veranderen maar dan zul je nooit je draai vinden bij geen enkele club.... Want overal is zo'n bestuur, en overal kun je zo'n instructeur tegen komen.
Opmerkelijk blijft wel dat alleen jij er een probleem mee hebt en de rest van je clubgenootjes niet .... ligt het mischien toch iets meer aan jou dan aan die instructeur....

maartje88

Berichten: 271
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Haaksbergen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 11:44

Ik denk dat je gelijk hebt alane. Als jij echt de enige bent die een probleem heeft met deze instructeur moet je je misschien toch even af gaan vragen of het niet aan jou ligt.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:13

MissEvil schreef:
en daarbij, ik 'mag' niet meer tegen hem praten, dan looptie heel kwaad en bijna schreeuwend weg..

Dat is op zich wel heel zielig. Waarom kan hij het niet gewoon normaal (als volwassenen) met jou bespreken?

En daarmee kom ik ook op mijn volgende punt: waarom gaat die gozer lopen schelden en schreeuwen als TS alleen maar wil uitleggen dat ze eerst ontspannen wil rijden?

TS is vast niet volledig open voor die nieuwe instructeur. (Ik vraag me af waarom de vorige nou werd weggestuurd? Gewoon omdat er een nieuwe was? Verward) Maar die nieuwe instructeur staat niet open voor haar rijstijl en de specifieke karaktertrekken van haar pony. En niet alle paarden zijn 't zelfde, dus zijn stijl kan voor de een heel goed werken, en bij de ander 'n grote ramp zijn. Maar dat lijkt er bij hem ook niet in te willen...

maartje88

Berichten: 271
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Haaksbergen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:21

We hebben natuurlijk niet alle informatie maar als alle medeleerlingen en het bestuur over hem te spreken zijn en de instructeur gelijk geven denk ik dat je toch even na moet gaan denken of je zelf niet fout zit.(zou ik in ieder geval wel doen).

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:25

Een instructeur kan vervangen worden omdat die aan haar/zijn max zit qua kunnen, gebeurd wel vaker en verandering van spijs doet eten.

En lees eens goed wat er staat
Citaat:
... bijna schrreeuwend.

Dat is niet helemaal schreeuwend, en lijkt me op zich wel heel vreemd dat wanneer een instructeur zich misdraagd dat maar 1 leerling opvalt.
En boos weg lopen ... tja moet ik gissen: mischien heeft TS nooit aan die instructeur vertelt over het hoe en wat haar dwars zit. En dan wordt hij zo op het matje geroepen bij het bestuur. Zou ik ook niet vrolijk van worden, met de 3 eisen van TS kun je toch als instructeur niets mee, TS heeft zelf de deur dicht gegooid, dicht getimmerd, op slot gedaan en sleutel weg gegooid.

En Clitia: denk je dat die andere ruiters allemaal hetzelfde paard hebben of dezelfde rijstijl? Hoe kun je nu weten of je eigen rijstijl, zit, houding en hulpen pefect zijn? Dat ziet alleen iemand die naar je kijkt en niet jezelf. Dat die instructeur zijn bevoegdheid bij een pakje boter heeft gekregen?
Een lesmethode hoeft niet begrijpelijk te zijn als je er maar open voor staat.

Van mezelf uitgaande: Ik zou niet eens zulke eisen durven te stellen. Als ik als ouder aan de kant sta en een instructeur bekt daadwerkelijk mijn dochter uit dan haal ik mijn dochter direct uit de les en spreek de instructeur na de les daar op aan.
En weet dan wel 100 % zeker dat ik dan wel medestanders heb die zeer graag het verhaal zullen bevestigen.
En ja mijn dochter zit ook wel eens op een doodspoor bij haar instructrice, dan wordt er over gepraat met die instructrice en vaak blijkt het een communicatiefout te zijn of iets niet snappen van dochterskant.

Anoniem

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 12:59

Alane schreef:
aan die instructeur vertelt over het hoe en wat haar
Van mezelf uitgaande: Ik zou niet eens zulke eisen durven te stellen. Als ik als ouder aan de kant sta en een instructeur bekt daadwerkelijk mijn dochter uit dan haal ik mijn dochter direct uit de les en spreek de instructeur na de les daar op aan.
En weet dan wel 100 % zeker dat ik dan wel medestanders heb die zeer graag het verhaal zullen bevestigen.
.

Dit is niet waar alane, bij mijn dochter in de les liet iedereen zich afblaffen.En na de les word er veel gemopperd over dat het zo niet langer kan en wat denken ze wel maar niemand durft wat te zeggen.Hier was dan wel het probleem dat de lesgeefster ook de eigenaar is.Maar ik ken verschillende kinderen die gewoon gestopt zijn met rijden door die instructrice en dat is best wel jammer.Ik denk dat je ook niet zo maar van de topîc startster kan zeggen dat ze geen moeite doet omdat ze een andere mening heeft als een instructeur.
Wees blij dat ze niet zomaar klakkeloos alles aan neemt wat er gezegd word .Dat ze durft voor haar mening en voor haar pony op te komen.Daar heb ik veel meer bewondering voor als voor die ja en amen knikkers.
Bovendien over een eigen mening weet jij toch alles Knipoog

skyhigh

Berichten: 102
Geregistreerd: 20-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:17

Citaat:
verandering van spijs doet eten.


Op dit punt ben ik het niet met je eens alane. Instructeurs trekken vaak de mensen naar zich toe die zich bij hun manier van lesgeven goed voelen. Ze kiezen samen met de ruiter een bepaalde weg om zo met het paard hun doel te bereiken.
En natuurlijk zijn er meerdere wegen naar Rome en kan een frisse kijk op je paard soms deuren openen die anders gesloten zouden blijven maar ik zie ook heel veel ruiters bij ons op de vereniging die elk jaar bij een andere instructeur moeten lessen en dus ook elk jaar hun paard op een totaal andere manier (moeten) gaan rijden of besluiten om te stoppen met de les en dit pakt niet altijd goed uit (dit kan namelijk voor ruiter en paard erg verwarrend zijn).

Op de vereniging waar ik als ponyruiter reed was het m.i. beter geregeld. we hadden daar de keus uit drie verschillende instructeurs en konden aan het begin van het jaar opgeven bij welke instructeur we dat jaar graag wilden rijden. De instructeur met de meeste aanmeldingen kreeg ook de meeste lessen. Op deze manier krijgen instructeurs alleen gemotiveerde kinderen in de les want er is niets zo vervelend als kinderen die constant zitten te ja maren en niets van je aan willen nemen. Dus voor de instructeur een hele opluchting en je hebt gelijk geen gezeur mee want de kinderen kiezen zelf bij welke instructeur ze rijden. Ging echt perfect en over het algemeen waren de lessen ook nog netjes verdeeld over de instructeurs.

Maar Miss evil ik ben wel met de anderen eens dat je je toch eens achter de oren moet krabben als jij echt de enige bent die problemen heeft met deze instructeur. Ik zou zeggen maak een afspraak met hem en praat er samen eens rustig over en als je niet alleen durft neem dan je ouders of een goede vriendin mee. Veel succes ermee

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:24

het is jou paard dus jij mag bepalen wat je er mee doet!! ik hoop dat je oude instructeur terug komt!!!

skyhigh

Berichten: 102
Geregistreerd: 20-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:28

Citaat:
Dit is niet waar alane, bij mijn dochter in de les liet iedereen zich afblaffen.En na de les word er veel gemopperd over dat het zo niet langer kan en wat denken ze wel maar niemand durft wat te zeggen.Hier was dan wel het probleem dat de lesgeefster ook de eigenaar is.Maar ik ken verschillende kinderen die gewoon gestopt zijn met rijden door die instructrice en dat is best wel jammer.Ik denk dat je ook niet zo maar van de topîc startster kan zeggen dat ze geen moeite doet omdat ze een andere mening heeft als een instructeur.
Wees blij dat ze niet zomaar klakkeloos alles aan neemt wat er gezegd word .Dat ze durft voor haar mening en voor haar pony op te komen.Daar heb ik veel meer bewondering voor als voor die ja en amen knikkers.
Bovendien over een eigen mening weet jij toch alles Knipoog


Jongens ga nou niet op elkaar zitten katten. Jullie hebben allebei andere ervaringen op dit gebied en die spelen toch onbewust een rol in jullie reactie.Niemand weet natuurlijk wat er precies aan de hand is want we zijn er geen van allen bijgeweest. En sylvana ik ken het probleem mijn nichtje heeft een tijdje op een manege gereden in de achterhoek en daar hadden ze ook zo'n instructrice: bellen onder de les, kinderen afkatten, schreeuwen, roddelen enz enz en ook daar durfde niemand wat van te zeggen. Maar zoals je zelf al schrijft delen in zo'n geval meerdere ouders en kinderen dezelfde mening. In dit geval heeft maar een meisje een probleem met de instructeur en verder helemaal niemand dus dat is natuurlijk wel een ander verhaal.
Het kan natuurlijk zo zijn dat deze instructeur allen haar zo behandeld of dat alle andere mensen inderdaad ja en amen knikkers zijn. Maar omdat we het verhaal hierachter niet kennen neig ik toch meer naar alane want als ze echt de enige is die een probleem met hem heeft dan moet je toch even na gaan denken volgens mij.

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 14:20

ik stel echt niet specifieke eisen aan een instructeur hoor!
en het is ook écht niet zo dat ik me niet openstel of wat dan ook..
en het zal ook vast wel aan mij liggen, ik vind alleen dat het zo niet kan..
en wat het bestuur betreft, die hebben allemaal een hekel aan mij, en de reden is heel kinderachtig: mijn moeder heeft bij de ponyclub gereden waar ze altijd mot mee hebben. dus moeten ze mij niet..
maar toch, ik vond dit echt nergens op slaan..

en tja, ik kan er gewoon echt NIET meer mee overweg..
en mijn oude instructeur is idd weggestuurd omdat we een 'nieuwe' hadden..
maar zo gaat dat altijd bij ons.. Lachen
*klopt ook niet ik weet het*

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:54

Waarom zoek je geen andere stal dan? Aangezien er allemaal rare dingen gebeuren en die les je dus ook niet bevalt...

Misschien gaat het daar wel beter Lachen

Fjord_Dancer

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:00

Sjoinge jonge wat vervelend zeg!
Maar je moet gewoon doen zoals je het altijd doet!
En je moet het ook tegen mensen zeggen zoals de directie of wat dan ook!
Dit kan zo toch niet?

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:42

Het ligt volgens jou niet aan jou... Maar waarom is er dan niemand anders het met je eens? Heb je wel al eens kritisch naar jezelf gekeken? Of ben je gewoon gal aan 't spuwen? (Dit bedoel ik niet aanvallend, maar gewoon als een vraag. Heb je naar jezelf gekeken, of ben je boos?)

Alane schreef:
En Clitia: denk je dat die andere ruiters allemaal hetzelfde paard hebben of dezelfde rijstijl? Hoe kun je nu weten of je eigen rijstijl, zit, houding en hulpen pefect zijn? Dat ziet alleen iemand die naar je kijkt en niet jezelf. Dat die instructeur zijn bevoegdheid bij een pakje boter heeft gekregen?
Een lesmethode hoeft niet begrijpelijk te zijn als je er maar open voor staat.
Oohw, ik weet wel zeker van niet. Maar ik zei toch ook "elk paard is anders"? Misschien dat de meeste paarden wel goed reageren om zijn methode, maar dit paard dan toevallig net niet. Of deze ruiter niet. Daar hoeven heus niet alle andere ruiters ja/nee/amen-types voor te zijn. Hoogstens een deel Haha! .

Maar, wat wel een punt is, is dat je je eigen rijstijl niet kan beoordelen (hoogstens met heel veel foto's of een video). Maar ontspanning/geen ontspanning is toch wel iets wat de ruiter kan voelen. Natuurlijk, die ontspanning kan ook voortkomen uit een niet-actieve achterhand. Maar kun je dan niet beter de achterhand activeren vanuit de ontspanning, dan de ontspanning bereiken vanuit de actieve achterhand?
Pling Zou daar misschien het probleem kunnen liggen? Dat jullie elk een andere tactiek gebruiken?

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 17:46

maar mijn pony ís voorwaarts!
ik krijg ook 1x in de week privédressuurles, een uur..
en we zijn een jaar bezig geweest met voorwaarts rijden enzo, en nou is ze voorwaarts genoeg. dus het ligt niet aan de achterhand, want die zet ze er netjes onder.. Lachen

@kippie: het is geen stal Lachen het is op de ponyclub, mn laatste jaar en anders moet ik altijd met de trailer.. en daar hebben mijn ouders geen tijd voor *mijn vriend gaat meestal mee*

Citaat:
Het ligt volgens jou niet aan jou... Maar waarom is er dan niemand anders het met je eens? Heb je wel al eens kritisch naar jezelf gekeken? Of ben je gewoon gal aan 't spuwen? (Dit bedoel ik niet aanvallend, maar gewoon als een vraag. Heb je naar jezelf gekeken, of ben je boos?)

tuurlijk heb ik naar mezelf gekeken, maar hij zegt ook dat ik er als een zoutzak opzit, en dat ik op dr rug knal na de sprong.. en geloof me, ik heb aan genoeg mensen gevraagd of dat ook zo is, mn dressuurinstructrice is in de *spring* les komen kijken of het zo was, maar wat hij zegt is ook gewoon niet altijd waar..

ik mag er totaal geen ontspanning in rijden, en de enige manier waarop ik dan wel kan rijden, is gewoon rakkend..
ik heb het geprobeerd, maar dan weigert ze gewoon alles, omdat ik niet op mn gemak zit..
en ik zou dit echt allemaal niet zeggen als het niet waar was hoor!
het is niet zo dat ik dit expres doe, want ik zit er best wel mee..


maar ik ga nou, ik moet naar de ponyclub
ik vraag me af of ze er ook maar íets over gaan zeggen, maar die springinstructeur is er toch niet..

khorizon

Berichten: 401
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Breukelen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 11:36

Ik heb in de afgelopen 10 jaar 3 instructrices gehad. De eerste liep ook altijd te snauwen en schreeuwen. Dat ik beter mijn best moest doen. En ze dat alles slecht ging. Hij kon gewoon niks. Ik zou nooit normaal een B-proefje kunnen rijden. Van achter na voor rijden en ontspanning werd nooit over gesproken. Ik moest hem maar rond trekken.
Het gevolg: mijn vertrouwen kwijt, mijn hele houding verpest en niet meer willen lessen. Ik heb zelfs eens huilend op mijn paard gezeten omdat ze zo tekeer ging ik was toen 14 en schok nog al van al dat gescheeuw. Maar op stal zijn er nog steeds veel mensen die haar geweldig vinden. Maar bij mijn paard en mij paste deze manier niet.
Nummer 2 was al veel beter. Daar heb ik jaren bij gelest. En de ontspanning kwam er langzaam in. En hij liep van achter naarvoor goed door. Alleen ze was nooit echt geduldig en ik moest nog teveel met mijn hand inwerken. Na enkelejaren paste deze manier ook niet meer bij mij. Ik groeide niet meer door. En mijn houding bleef slecht. En er zat toch nog te veel spanning in. Tevens zou ik nooit verder komen dan een L-proefje melde ze me. Toen ik na een peesblesure van mijn paard een lange tijd niet wou lessen kon ik niet meer bij haar terecht. Ik had volgens haar al veel eerder kunnen gaan lessen. Nu nam ze er niemand meer bij.
Nummer 3 is echt geweldig: In 4 maanden tijd zijn we met sprongen vooruit gegaan. Mijn houding is echt verbeterd. Ik zit weer rechtop en mijn benen liggen bijna stil. Alles gaat met ontspanning. Hij is van nature nogal druk en dit werkt dus er goed. Hij schiet niet meer in de stress als ik wat van hem vraag. inmiddels zijn we bezig met M-dressuur oefeningen. En ik rij alles er zo uit. Volgens mijn instructrice kan ik nog heel ver met hem komen. Ze geeft heel enthausiast les.
Dit pas bij mijn paard en mij.

Ieder paard reageerd anders op de manier van rijden. Je moet echt even rustig kijken wat er bij jou pas. Als ik mijn paard met springen zou gaan lopen jakkeren. Dan is er geen houden meer aan. Ik moet hem met springen zo ontspannen mogelijk rijden. Doe ik dat niet dan is de controle weg.

En mijn mening is dat een instructeur nooit mag lopen scheuwen tijdens een les. Hiervan wordt de ruiter en het paard niet beter.

Hou die ontspanning erin.

maartje88

Berichten: 271
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Haaksbergen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 11:47

schreeuwen = de controle verliezen=nooit goed.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 11:55

schreeuwen kan ook luider praten zijn en op bepaalde momenten nog iets luidruchtiger iets vertellen, bijv. op het afzet moment JA NU bleren.
Mijn dochter schrikt zich dan altijd het klaplazerus. Ach gut
Idem als ze aan de andere lange zijde rijdt en voor de zoveelste keer naar beneden kijkt....
Ik heb het dus niet over schelden of beledigen.

Ik heb gisteravond eens opgelet naar het stemvolume van de instructrice van mijn dochter, zelfs aan de andere kant van de manege is zij duidelijk te verstaan en niet omdat ze op een normaal volume praat, en als je er naast staat of net voorbij rijdt dan kun je er behoorlijk van schrikken.

khorizon

Berichten: 401
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Breukelen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:18

Het was in mijn geval echt scheeuwen. Zelfs mijn vader schok ervan zoals ze tekeer ging. Je kan niet rijden dit wordt nooit wat. Ben je nou zo dom enz. En dan echt in hoog volume. En het was niet om zich verstaanbaar te maken.

En tijdens het springen heb je je concentratie echt nodig. En als er iemand staat te scheeuwen levert dat niks op.

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 14:38

inderdaad!
nou en het was niet op moment van afzet, dan zeg ik ook weleens als ik denk dat ze dr benen niet optilt ofzo van: JA maar dan gewoon luid..
hij schreeuwde tegen mij dat ik er als een zoutzak opzit en blablabla en ik kan niet springen en ik ging als enigste niet vooruit en dat soort dingen..
ja sorry.. maar net als khorizon zegt.. tijdens het springen heb ik mijn concentratie nodig, en die wordt weggehaald als hij erbij staat, want ik wordt zenuwachtig van hem..
als ik iets niet wou springen omdat ik het te hoog of te moeilijk vond, dan begon hij ook van dat dat niet was en dat ik het maar moest doen..
tja wat krijg je dan?? een weigering.. en op zo'n moment kon ik dan niks meer..

ik ben 17 jaar, ik blijf heus wel rustig, maar ik ben geen getalenteerde springruiter die heel dr leven al rijd en mijn pony kan ook echt geen Z parcours springen..
ik ben sinds dat ik van hem les heb op wedstrijd geen een keer meer rondgereden.. de ontspanning was gewoon weg..
en als ik thuis rijd gaat het veeeeeel beter!!

maartje88

Berichten: 271
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Haaksbergen

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 14:57

Dan gewoon lekker thuis aan de slag en weer les nemen bij je oude instructrice. Lijkt me toch logisch.

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 15:16

ja maar dat kost veel meer!
en ik verdien heel weinig.. heb het veel te druk.. en ik krijg al dressuurles van mn ouders dus daar krijg ik het ook niet van.. Boos!
hé verdorie!!
maar nou ga ik, ff proberen of ik met Kiss kan vrijheidsdressuren Haha! Haha! mn tante gaat meehelpen .. proberen of ze kan steigeren op commando Lachen
*waarschijnlijk niet maar dat maakt niet uit.. ze kan al buigen Knipoog *
<-- lekker offtopic.. Lachen

EnelyaT
Berichten: 2775
Geregistreerd: 07-04-05

Re: Ruzie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 19:08

Ik weet het, je mag geen oude topics openen..
maar zo oud is deze nog niet (vind ik) en ik wou gewoon even laten weten hoe het is afgelopen..

De vriendin van die springinstructeur dacht dat ze het M-viertal mocht begeleiden, toen bleek dat dat niet zo was, zijn ze er alletwee mee gestopt.. (Zo heb ik het gehoord, zal vast nog wel iets zijn geweest ofzo.. maar ik ga het er niet meer over hebben daar)

Dus nou heb ik mn oude springinstructeur weg (HOERA Pling Haha! Bloos Pling )
en die andere is weg (gegaan/gestuurd)

-xXx- Lissy

*owja, die springinstructeur en zn vriendin hadden blijkbaar ook nog gezegd dat ze er toch alleen bij waren gekomen om privéles-leerlingen te kunnen krijgen.. Verward rare mensen hoor, als je het mij vraagt.. *