Eerst op zoek naar verzorgpaard nu juist vice versa!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Eerst op zoek naar verzorgpaard nu juist vice versa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:47

Raar maar waar.
Toen ik juist een paar maand geleden naar een verzorgpaard zocht kon ik ze nergens vinden. na advertenties in kranten te zetten (Paardenkrant en De Vondst) heb ik nu een super verzorgpaard(en) 5 friezen!
De eigenaar fokt ermee en geeft mij alle ruimte die ik wil. ik mag zelf komen en gaan wanneer ik wil, mag wedstrijden rijden als ik vind dat de tijd rijp is, binnenbak in de buurt en bossen lekker dichtbij en we zijn laatst naar Leeuwarden geweest om naar de hengstekeuring te kijken super hengsten daar!:~ De eigenaar heeft mij zelf ingeschreven voor een voorbrengcursus!
Omdat ik nog studeer heb ik natuurlijk geen tijd voor 5 paarden te zorgen. Ik heb er eentje gekozen om echt voor mezelf te houden. Een 3 jarige (bijna 4 jr) genaamd Tjitske. We hebben nog Berber een 9 jarige waar een jonger meiske op rijdt. een tweede is een Hengstje van bijna een jaar dus vergt hij weinig verzorging (lekker mee bezig zijn) en de andere twee zijn al bijna 3. Daar zoeken wij nu ook verzorg(st)ers voor. Maar ik kan niemand vinden! "finding a needle in a haystack!" weet nu wel diverse mensen die op zoek zijn naar verzorgsters.
herkent iemand dit fenomeen?