Ik sta nu in ieder geval op iedere manege hier in de buurt op een wachtlijst. Mijn paps en mams hadden vandaag een hele goede bui (en ze hadden ook een beetje niks te doen

Ik denk (hoop) dat ik een toffe stal heb gevonden. Ik had al een aantal stallen die me heel leuk leken, maar hier was het echt supergezellig. En nog vlakbij ook. Er is geen binnenbak, maar wel een buitenbak en een longeerbak en (heel belangrijk) zowel in de zomer als in de winter weidegang. De prijs is ook heel netjes, 220 euro all-in. Bovendien ligt het meteen naast een bos(je) dit betekend dat Nikki dan ook lekker met Jerai naar buiten kan zonder mij erbij, omdat ze niet met Jerai over de weg hoeft.
We waren ook nog op een hele vage stal geweest, er liep een vreemde kerel en een sjagerijnige vrouw. Ik vroeg dus aan die man: "Worden hier stallen verhuurd??" Hij: "Ja" Ik: "Hoeveel kost het om hier een stal te huren en wat zit er allemaal bij?" Hij: "Hoe weet je dat hier stallen verhuurd worden??" (Uhhh.....misschien omdat je dat een paar seconden geleden zei????

Verder heb ik op de terugweg een zeer charmante salto van mijn fiets gemaakt

Het lijkt er in ieder geval op dat we een stal gevonden hebben, waar zowel ik als Jerai het naar onze zin zullen hebben. Ik ben dus erg Happy.