Manegepony's verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Manegepony's verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 12:02

Ik ben echt heeeeeeeeeeeel verdrietig.
Kom je gister op de manege, blijken er 5 manegepony's verkocht te zijn.
En daar zaten dus mijn 2 lievelingspony's ook tussen. Verdrietig
Echt zo'n rotstreek. Instructrice weg, pony's weg, nu zijn er veel te weinig pony's en ik ben m'n allerliefste paardje kwijt Huilen
Vraag je waarom ze verkocht zijn. Is het omdat ze te moeilijk waren.
Als ik het ergens niet mee eens ben, is het wel dat ze te moeilijk waren.
Hartstikke lieve paardjes. en als ze af en toe een beetje vervelend doen is het toch ook niet zo erg????????
Straks krijg je allemaal van die paardjes die braaf rondjes door de bak hobbelen en waarbij je haast niet op hoeft te letten. Slapen
Wat vinden jullie hier nou van?

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 15:29

Ik leef echt met je mee hoor, want ik ken het gevoel wanneer je fijn op de manege komt en moet ontdekken dat je lievelingen plots weg zijn, had vorige week hetzelfde voor met Alma en Evita....
Maar wist je misschien op voorhand al dat ze zouden weggaan?
En zijn ze gewoon verkocht of zijn ze dood...? Van mijn beessies weet ik dat ik ze nooit meer zal terug zien want ze zijn afgemaakt...
Willen ze niet zeggen aan wie ze zijn verkocht?

Idd klote dat ze ze verkopen om dat ze te moeilijk zijn. Iedere manege heeft toch beginners- en gevorderdenpony's? Of waren ze zo erg? Dan waren er bij ons al veel weg, denk ik.

In ieder geval sterkte!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 16:14

Nee, ik wist nog niet dat ze verkocht werden. Maar vorige week is onze instructrise weggegaan, dus daar zal het wel aan liggen. Ik denk niet dat ze dood zijn, want het zijn hele leuke paardjes die nog best jong zijn.
Ze zeggen dat ze verkocht zijn aan een man die ze weer doorverkoopt nadat hij ze verder heeft gereden ofzoiets.
En zo erg waren ze niet. Op de meeste reden ook beginnertjes wel eens, ze konden wel eens een beetje eigenwijs zijn, maar gemeen waren ze in ieder geval niet.
Verdrietig

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Contemplate, Elegance_, Jet, josien_m_, lina1998, midori, Miiej, SemrushBot, SunnyHorse, Vagabondo, vilheide en 100 bezoekers