zaterdag hebben Miranda en ik een buitenrit gemaakt. we zouden eigenlijk een lange rit maken, maar omdat Fido was uitgegleden in het land hebben we maar een rondje polder gedaan. de buitenrit stond al weken gepland, en Miranda vond het daarom ook niet erg om er dan naast te lopen.
we hadden afgesproken bij de kruising en daar gingen we eerst over de paralelweg richting de polder, Germaine waar ik op zat werd spontaan hengstig en heeft de hele paralelweg lopen hinneken, murmelen en gegild
al met al was het hartstikke gezellig, alleen echt de balen gehad van het weer.voor vertrek, de onschuld zelfe
na de paralel weg, Germaine staat maar op rustand die was helemaal moe vanzichzelf geworden. tja....
op de helfd van de rit even een leuke plek opgezocht voor nog wat foto""s Miranda is daarvoor er maar opgeklommen, was geen succes Fido wou niet echt stil blijfen staan
Germaine en ik ook nog natuurlijk, alleen Germaine had alleen oog voor dat heerlijke gras
wat zie ik daar?
natuurlijk moet er ook geschrokken en opzijgespringd worden zodat je dus dit soort foto''s krijgt
eindelijk (veilig) thuis. Mir en Fido blijven maar even schuilen.
lief he?
)