Wel met pijn in mijn hart maar het gaat niet meer. Wel om gewoon recreatief te rijden maar niet meer om wedstrijden te springen.Ik wil zo graag een parcour rond springen maar ik heb de kracht niet in mijn benen om hem rond te krijgen. Geen gezag genoeg denk ik. Nu heb ik de beslissing genomen om uit te kijken naar een wat kleiner paard en wat ieler. ( mijn paard is nogal robuusd gebouwd van 1.67, ben zelf maar 1.64)
Ik wil niet dat hij naar een handelaar gaat en ben gaan rond informeren. Tot mijn vriendin met het idee kwam om hem te verkopen aan haar pension stal. Die zochten nog een lief braaf knuffelpaard. IDEAAL voor mijn knollie. Een goede locatie: grote stal, solarium, binnenbak, buitenbak, longeercircel, stapmolen en veel grond erom heen. Echt ideaal!! Ik wordt vanmiddag terug gebeld. Mijn vriendin heeft foto's van hem afgegeven. Ze zagen het wel zitten!
Duimen voor mij en mijn knollie!
Ik vind het heel erg dat ik hem weg doe maar ik vind het belangrijk dat hij een goed huis terug krijgt.
( ik zal het wel moeilijk krijgen als het tijdstip daadwerkelijk daar is, maar dan kan ik mij ook storten op mijn nieuwe paard ) Vergeten zal ik hem never en nooit niet! En ik kan als ik wil er ook nog naar toe als ik dat wil, de pensionstalling is hier een klein uurtje vandaan en mijn vriendin ziet hem dagelijks dus........... hij gaat het goed krijgen1