halve kudde verandert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

halve kudde verandert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 21:11

Ik weet dat vele van jullie er niet in geloven, maar toch, ik wel.

De kudde hier is opzich heel goed alleen wie de baas is krijgt het meest (logisch).

Ik ging vanmorgen voeren en tot mijn grote verbazing gingen ze met zijn alle om 1 hoop heen staan.Meestal is het ruzie en staat er uiteindelijk 1 paard van te eten en meot ik het allemaal verspreiden, maar vanmorgen dus niet, heel vaag. Dus ik het maar zo laten liggen. Heel vreemd iedereen accepteerde iedereen... Ook de grootste aartsvijanden zegmaar.

Nu is er een meisje op stal en die kan contact leggen met paarden. Dus ik haar gevraagt, wat heb je met de paarden gedaan. Zegt ze even tegen mijn pony gezegt dat alle andere haar een bitch vinden. (komt we hadden ruzie, ze is toen gaan nadenken en ik ook, en allebei ons leven gebeterd). Ik blij zij blij. Maar ik vroeg al of ze ook de andere had gesproken, maar dat niet. Ja mijn pony of ze western les wilde, maar dat zag ze niet zo zitten. Centered riding wel, maar alleen met het zadel van me instuctrice. btw. En toch is de hele kudde (behalve mij 3 die stonden apart) verandert, dat is toch 6 paarden. Er is ook 1 pony door maar door 2 geaccepteerd wordt. Een omdat ze die heeft opgevoed en de ander omdat die op schimmels valt. Samen eten ging nooit zo goed met de laatste, maar sinds bekend is dat het pony'tje weg gaat kunnen ze ineens samen eten... Nouja die pony werd nu ook geaccepteerd, enb wel door haar aartsvijand, stonden naast elkaar. Ik stond echt met mond open.

Vond het echt zo raar....

Nouja of jullie het geloven of niet maakt niet uit, ik ben me verhaal kwijt en heb een hoop rust in de kudde gekregen, hopen dat het zo blijft.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 09:17

Ow zie nu (zit nu op de andere comp) dat ik het bij het verkeerde forum heb geplaats, moest bij Verslag van de dag Komt omdat mijn andere comp te sloom is om bokt goed weer te geven. Achtergrond is daar grijs en alles is heel simpel en nog heeeel sloom

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 09:19

wow dan zou ik ook wel even raar staan te kijken als ik aan kwam lopen bij die kudde.
het is vanaf hier natuurlijk moeilijk te zeggen of dat meisje nou echt invloed heeft gehad hierop maar anders is het wel extreem toevallig.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 09:33

nou idd vandaag nogsteeds zo Tong uitsteken en al zal het niet zo zijn, dan toch ben ik blij met de ontstane rust Tong uitsteken