Hij moet 4 weken !!!!!! rust in de box. Ik zie hier dus al een enorme berg tegen op want hij gaat straks door het lint en vertimmerd de hele box.
Ik heb maar gezegd dat hij maar vaker wat hooi moet hebben.
Met een bal speelt hij niet. iemand nog tips.
Zal ik iets homeopatisch bestellen bij de paardendrogist wat hem rustig houd.
Dan moet hij 2x per dag stappen een kwartier lang. na 2 weken nog 10 minuten longeer lijn erbij en over 4 weken weer terug voor controle.
Okay 1x gaat mij wel lukken maar wie gaat er s'' ochtend mee lopen?
Dan moet hij nog zo snel mogenlijk beslagen worden. Heb dus weer ens het antwoordt apparaat te pakken gehad en maar ingesporken dat ik een spoedgeval heb.
Als ie vanavond niet beld bel ik morgen de kliniek weer, zij hebben een eigen smid die wel patienten doet, dus dat betekent weer terug.(die smid moet ook ergens vandaan komen hoor heeft geen praktijk daar, dus aparte afspraak maken)
de terug reis ging ook niet zoals ik gewild had, bespaar jullie de details maar.
Dan had ik ook nog zo''n gezellige collega die de hele boel liep te verzieken

Morgen weer de hele dag planten

komt er ooit weer eens een tijd dat ik er weer eens van kan gaan genieten. eerst de stal waar ik stond, dan paard verkopen(ging uiteindelijk wel niet door maar heb er wel 4 maanden van in de stress gezeten), dan instructeurs die het laten afweten en je vervolgens vals beschuldigen en nu weer die kreupele knol.....