Ze wilden haar toch eens bewonderen, dus tja, ik met bibberende beentjes met hen mee... wat zouden ze voor commentaar op haar hebben?

Maar de dames waren vol lof over haar. Lief he...

Cerise was wonderbaarlijk lief, maar wel zoals gewoonlijk snel afgeleid tijdens longeren.
Silvia gaf nog een goeie tip ervoor: eerst haar naam Cerise! noemen en dan pas drrrraf! zeggen of iets anders... hielp dus echt wel, maar ik moet nog wennen, vergeet het steeds weer eerst haar naam te noemen.
Cerise gedroeg zich aardig, en volgens Jippie waren haar gangen ook wel goed genoeg voor een eenvoudig spring/dressuurpaardje haha.
Ze is nog wat overbouwd en heeft een hoge schoft, dus als ze echt spieren begint te krijgen en goed getraind wordt, en nog ietsje groeit, wordt ze zeker 1.65 m zeiden Jippie en Silvia.
Ik zo van: "Huh

Ja minstens 1.65 m hoog zou ze wel zijn.
Oh.
Gut en ik dacht een klein (1.60) paardje gekocht te hebben, maar ik vond haar al wat groter lijken toen we de staart hadden ingekort... Blijkt ze dit ook te zijn hihi. Niet gewoon groot maar wel groter.
Nooit geweten.
Ze lijkt zo pony-achtig door haar dikke vacht, maar dat verandert wel deze zomer, en de volgende herfst wordt ze denk ik geschoren, krijgt in elk geval een deken op.
Haar karakter werd meteen door 'de dames' goedgekeurd: ze was dan ook vandaag ontzettend lief, dus ik verdenk Cerise ervan dat ze goed kan toneelspelen...

De stalhoudster was jarig, dus toen we Cerise op stal hadden gezet kregen we koffie/thee met slagroomsoesjes!

Het paard Prommis en het veulen Darko vonden dat ze dit ook mochten meevieren. Toen ik terugliep naar de stal waren ze los gebroken en stonden de muesli op te vreten!

Dus ik meteen Irma erbij gehaald en de beesten terug gezet... die krijgen voorlopig niks meer!
Gelukkig dat Cerise al op stal stond met de deur afgesloten, die anderen waren dus vanuit de buitenbak via de staldeur naar binnen geglipt

Het was reuze gezellig maar Jippie en Silvia moesten ook weer op tijd thuis zijn, dus tja, dat werd weer snel afscheid nemen.
Gelukkig hebben ze Petertje nog even kunnen zien, die 'siepig' was (dat is een beetje grieperig).
Eigenlijk was ik zelf ook siepig, maar jah, zo'n dag als deze is toch veels te leuk om af te zeggen?

Dan maar morgen en overmorgen rustiger aan doen, maar vandaag had ik toch echt niet willen missen!
Met wat mooier weer gaan we het zeker een keertje over doen, ik zou bijv. graag eens Lois van Jippie willen zien, als dit mag tenminste...
Lijkt me wel kwijl-time!

En als ik over de snelweg richting Doetinchem in de verte links kijk, zie ik altijd Ian van Silvia grazen... zo mooi die boerderij van hen! Al die bomen erbij...

Al met al een heerlijke middag! Thanks meiden!